Vi er rørt til tårer 💖

Categories Blogg

Snakk om å bli overrasket på en lørdagskveld, midt under Melodi Grand Prix finalen oppdaget jeg noe som rørte meg til tårer. Jeg ble så overrasket at jeg ble helt satt ut, det tok litt tid før jeg skjønte at dette handlet om oss.

Det viste seg at en fantastisk dama som heter Erna hadde opprettet en Spleis for oss, og jeg fikk sjokk når jeg så det. Jeg har hatt noen tøffe uker i det siste, og i går hadde jeg ikke lyst til å stå opp. Jeg hadde faktisk nettopp skrevet et innlegg om hva jeg har kjent på den siste tiden når jeg oppdaget Spleisen, og derfor traff den meg ekstra hardt.

Jeg er så utrolig heldig som får oppleve så mye nestekjærlighet, og det gjør meg så utrolig takknemlig. For åtte år siden slo lynet ned, og brått ble det mørkt. Lite ante jeg at det jeg trodde vær slutten bare var begynnelsen, en begynnelse på en uforglemmelig reise.

Det er mye som må på plass i løpet av dette året for at vi skal kunne dra på tur, men denne Spleisen hjelper virkelig på. Nå er vi et skritt nærmere målet takket være dere, og jeg kan ikke få takket dere nok. Nok en gang kommer dere oss til unnsetning, og det gjorde dere også for fire år siden.

Vi hadde aldri kunnet reist til Finnmark hadde det ikke vært for dere, og nå trår dere til igjen. Gubben trodde ikke sine egne øyne i går, men etter hvert som det sank inn kom følelsene til overflaten hos han også. Vi kan bare si tusen takk og det føles så lite i denne sammenhengen, men dere skal vite at det betyr mye for oss alle.

Under finner dere lenken til Spleisen som har blitt opprettet, og jeg må bare sende en ekstra takk til Erna som har satt det hele i gang. Jeg må også takke alle takke alle dere som har gitt bidrag så langt, takket være dere er vi et skritt nærmere å få drømmen i oppfyllelse…

Spleis

1 kommentar

1 thought on “Vi er rørt til tårer 💖

  1. Veldig bra initiativ av Erna.Tror nok alle vi som følger deg og dine her inne unner dere denne opplevelsen.💓

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *