Tusen takk 💖

Categories Blogg

Det er når livet blir vanskelig at man ser det, hvem som virkelig tåler å stå i stormen sammen med deg. Jeg har kanskje ikke så mange nære venner igjen, men jaggu har jeg fått et svært nettverk. For jeg har fått alle dere, og det takker jeg høyere makter for hver eneste kveld.

Vi sitter her helt overveldet, det siste døgnet har jeg fått så mange meldinger fra folk jeg ikke kjenner. Fremmede mennesker med et hjerte så stort, fremmede mennesker som gjerne ville vise sin støtte. Varme ord strømmet inn, kommentarer og private meldinger som gjorde meg rørt. Igjen viser dere meg en omtanke så stor, ja ikke bare meg men hele familien. .

Tårene har vært mange i det siste, igjen har kampen mot indre demoner holdt meg våken om natten. Tom for krefter ble jeg liggende i går kveld og lese alle deres ord inne på Spleisen , og for første gang på lenge følte jeg meg ikke alene der jeg lå i mørket. Så mange mennesker, både fremmede og kjente, som var der sammen med meg. Et lite mørkt rom ble fylt med en varme, og igjen fikk jeg føle på en nestekjærlighet så stor.

Jeg tror jeg kan si med hånden på hjertet at jeg har verdens beste lesere, trofast står dere der på godt og vondt. Det engasjementet dere viser gjør meg målløs, og noen ganger tror jeg nesten ikke det er sant. Både meg og min mann er rørt til tårer, jeg vet hvor mye dette betyr spesielt for han. Han prøver å skjule det, han sier at det ikke gjør noe at han ikke kan dra hjem.

Men jeg ser det på han, hjemlengselen er stor. Jeg vet hvordan det er, jeg har kjent på den samme lengselen så jeg vet hvor vondt det er. Når jeg bodde i Vardø lengtet jeg ofte hjem, og jeg vet ikke om jeg hadde klart å gå så lenge uten å kunne reise hjem for å besøke familien.

Min mann er min hverdagshelt, uten han hadde ikke dette gått. Hver eneste dag gjør han alt for at jeg skal ha det bra, og det er han som er der når alt rundt meg rakner. Han har satt sitt eget liv på vent for å ta seg av meg, han er min store trygghet når mørket blir altoppslukende. Det er ikke mye jeg kan gi han tilbake, men takket være deres engasjement føler jeg at jeg kan gi han et lite håp om å få komme hjem igjen.

Så tusen hjertelig takk til alle som har gitt et bidrag til oss, jeg ble rørt til tårer når jeg så hvor mye som hadde kommet inn i dag. Dere er helt fantastiske, den omtanken dere gir oss er enorm. Livet med tre små bokstaver er tøft, hver dag er en kamp. Men deres omtanke gjør livet litt lettere, dere får oss til å føle at vi ikke er alene…

Tusen takk til alle som har støttet Spleisen 💖

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Tusen takk 💖

  1. Satser på at det blir en minnerik tur🥰fra start og hjem igjen❤️Dere er bare en nydelig familie🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *