Velkommen langhelg…

Categories Blogg

Det er faktisk andre natten jeg våkner opp av at jeg ler høyt i søvne. Jeg må jo ha noen fantastiske drømmer for tiden, i det minste har jeg det nok fryktelig morsomt langt der inne i drømmeland. Bare synd jeg ikke husker noe, jeg har faktisk ikke peiling på hva jeg ler av, men det er bra jeg har det morsomt en plass da.

Jeg er glad det er langhelg denne helgen. Det er et nydelig vær ute, gårsdagens tordenvær er for lengst glemt, nå er det bare solskinn, varme og endelig fredag. Denne helgen tror jeg blir fin, jeg bare håper været holder seg sånn noenlunde. For denne helgen skal planen min “operasjon blomsterbed” tre i kraft. Nå er det virkelig på tide at hagen får seg en oppgradering, det er på tide at den får litt etterlengtet kjærlighet.

Det klør i fingrene, jeg skulle så gjerne gjort dette selv, for det er en herlig følelse å skape noe med sine egne fingre, se hvordan det vokser og gror, noe som du selv har brukt tid på å få til. Men jeg kan ikke det lenger, alt jeg kan er å se på at planene mine kommer til liv. Heldigvis er jeg heldig som har mange fine mennesker rundt meg som er villig til å hjelpe, ja jeg har til og med fått min mann med på laget.

Så nå tar jeg imot alle tips på lettstelte blomster som kommer igjen hvert bidige år, det er bare å “fyre løs” på siden min med blomster i alle fasonger og farger, jeg trenger deres hjelp. Det er en fin tanke da, at dere kan bidra til mitt avtrykk, vi kan faktisk gjøre noe sammen 💜Jeg trenger virkelig hjelp, for jeg eier ikke grønne fingre, hvor er “BlomsterFinn” når jeg trenger han, har en av dere han på “Speed dial” kanskje? Det hadde vært til stor hjelp akkurat nå 😊

Men vi får vel prøve oss frem, det er tross alt bare fantasien som setter grenser, ja og lommeboka da. For det er ikke til å stikke under en stol at blomster koster, og når denne damen har bestemt seg for å lage et blomsterbed som er ihvertfall fire meter langt, ja da er det feriepengene til min mann som får svi, men så lenge kjerringa er fornøyd, så er mannen glad også , håper jeg ihvertfall 😅

Så denne helgen blir fin, min datter er ferdig med eksamen og er strålende fornøyd, ikveld er det damefotball på TVen, det står Taco på menyen, og når Isak våkner fra sin middagslur så bærer det rett ut i solen med oss…

Håper dere får en vidunderlig helg alle sammen 😊

1 kommentar

1 thought on “Velkommen langhelg…

  1. Et lite tillegg: Norsk teksting er tilgjengelig.
    Klikk på tannhjul-symbolet (nede til høyre på film-vinduet),.. og velg “teksting”, og “norsk”.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *