Var det bare en drøm?

Categories Blogg

Jeg våknet opp i dag og i et lite sekund lurte jeg på hvor jeg var.

Det føltes ut som om jeg hadde blunket og så var det over, var det hele bare en drøm??

“Jeg vil ikke hjem” ropte en liten gutt i går, påskeferien var nå over.

Det har vært en fryd å se hvor mye en liten gutt har kost seg, takket være søsknene har han fått en uforglemmelig påskeferie.

“Jeg kommer aldri til å glemme denne påsken mamma” sa han mens han pakket ned tingene sine, og jeg kunne ikke annet enn å si meg enig.

Søskenbarnet mitt dukket også plutselig opp, hun og familien hadde også valgt Loen som reisemål denne påsken...

Vi bestemte oss for å starte hjemover tidlig, for vi regnet med at det kom til å være litt kø på vei hjem.

Men der ble vi overrasket, for det var først når vi kom på ferjekaia at vi måtte stå litt i kø.

Turen hjemover gikk smertefritt for seg, for det meste hadde vi bilveien for oss selv.

Vi hadde fint vær nesten hele veien, men jo nærmere Bergen vi kom jo mer overskyet ble det.

Og når vi hadde halv time å kjøre kom de første regndråpene, så at vi har vært heldig med været denne påsken er det ingen tvil om.

Jeg ble overrasket når vi tok skyliften opp på fjellet, for jeg regnet med at det var mye kaldere der oppe enn nede i lavlandet.

Men når vi kom opp angret jeg på at jeg hadde kledd på meg så mye, for oppe på toppen var det ikke et eneste vindpust.

Nå er vi hjemme igjen og i morgen er det hverdag.

Disse dagene var over på et blunk, ikke rart jeg trodde det var en drøm i dag når jeg våknet.

Jeg kunne ikke vært mer takknemlig her jeg sitter, denne turen kommer jeg til å leve lenge på.

Nå håper jeg bare dere har hatt en like strålende påske som vi har hatt, denne påsken her rett og slett vært fantastisk…

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Var det bare en drøm?

  1. Å se bildene av deg oppe på toppen av Skyliften gjør så utrolig godt. Vite at du og dine har hatt en knall påske, og at du har fått litt frisk fjelluft og en topptur.

  2. Ut fra bildene må dere ha hatt en super påske. Det lever man lenge på. Det fine været har gjort denne påsken uforglemmelig.

  3. Det ser ut som om dere har hatt drømme påsken Her i Alta har vi hatt et fantastisk på påskevær. Kroppen min klarer ikke lengre å gå på ski, men jeg har fått mange timer i sola ute på terrassen😎🌞

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *