Sug i magen 😍

Categories Blogg

Reklame | Loen skylift

Jeg føler meg utrolig heldig her jeg sitter, for overraskelsene står tydeligvis i kø denne påsken.
Det er ikke ofte jeg får skryt av gubben, men i går var lovordene mange.
For i går oppdaget jeg at jeg hadde fått en melding på instagram, og jeg ble målløs når jeg så hvem den var fra.

Meldingen lød som følger : “Hei, skal dere til Loen i påsken”, og avsenderen var Loen skylift.
Jeg måtte nesten be gubben gnikke øynene mine, det hele føltes litt uvirkelig ut.
Det viste seg at de hadde en overraskelse på lur, og jeg må innrømme at det kom en tåre når jeg fikk vite hva det var.

De hadde fulgt meg på instagram og de syns jeg satte søkelyset på noe viktig. Jeg ble rørt når de skrev at jeg var en inspirerende person og at jeg viste et stort pågangsmot. Derfor ville de bidra til at vi fikk en fantastisk påske, og dermed fikk jeg fire gratis billetter med skyliften. To av de gikk til mine foreldre, det er jo takket være dem at vi er her i Loen.

Det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til en opplevelse som jeg gjorde i dag, og det skulle vise seg å bli en spektakulær opplevelse. Tusen meter rett opp kan gi den tøffeste sug i magen, spesielt på tur ned igjen når banen for rett ut for stupet. For første gang gjennom livet mitt våknet høydeskrekken til liv, og jeg har ikke hatt et sånt sug i magen siden jeg fløy paraglider for to år siden.

Rett ned går det…

Hele familien var med, men våre fire barn tok bare banen opp. Her i Loen har de nemlig en syv kilometer lang akebakke som går ned fra toppen av fjellet, og den måtte selvfølgelig barna ta.
En liten gutt er heldig som har tre eldre søsken som gjerne tar han med på ting, og jeg ser hvor mye det betyr for han. Jeg tror jeg lar bildene si sitt i dag, tusen takk til Loen skylift som ga oss en fantastisk opplevelse vi aldri kommer til å glemme 💖

Basehoppere fikk vi også se...

6 kommentarer

6 thoughts on “Sug i magen 😍

  1. Fantastisk! SÅ glad dere fikk oppleve dette 😃! Fortsatt god påske til deg og dine 🥰🐣

  2. Helt fantastisk!
    Dette var en flott overraskelse til dere alle. Og været var flott 🙂 Det er magisk å komme opp dit.
    Og akebakken…. den har de nok kosa seg i, barna 🙂
    Fortsatt god påske til dere alle 🙂 klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *