Skru på TVen ikveld

Categories Blogg

Det er mange av dere som har etterlyst hva som skjer med Tv 2 sendingen, ja gudene skal vite at jeg har ventet selv.

Men nå ser det endelig ut som dagen er her , ventetiden er over.

Ikveld kommer det mest sannsynlig på 21 nyhetene , så skru på Tv 2 ikveld.

Jeg er både nervøs og spent , det er lenge siden jeg har sett meg selv på TVen.

 

Alt blir liksom så mye mer virkelig når jeg ser meg selv på TVen , da blir det så øyenlyst.

For da ser jeg med egne øyne hvordan en sykdom har satt spor , det jeg daglig prøver å fortrenge får jeg midt i fleisen.

Likevel er jeg takknemlig , takknemlig over å bli spurt.

For mitt største ønske er at vi med denne sykdommen skal bli sett , ALS må enda mer ut i lyset.

 

Min kamp for å få dette til er ikke over , vi har fortsatt en lang vei å gå.

Derfor er takknemligheten stor overfor media , for gjennom dem når denne sykdommen ut.

Så kjære Tv 2 , tusen takk for at dere engasjerer dere.

Det betyr mye for meg , det betyr mye for hundrevis av mennesker som er rammet av tre små bokstaver…

15 kommentarer

15 thoughts on “Skru på TVen ikveld

  1. Da e vi oppdatert her! Kor flott å se dæ og Finnmarkingen 🌸Du og prosjekter og utprøvingen du e med på gir håp og tro til så mange 🥰

    Du Vivian e med på nokka stort ; og du e virkelig med på å informere alle om den her forbainna sykdommen .

  2. Da e vi oppdatert her! Kor flott å se dæ og Finnmarkingen 🌸Du og prosjekter og utprøvingen du e med på gir håp og tro til så mange 🥰

    Du Vivian e med på nokka stort ; og du e virkelig med på å informere alle om den her forbainna sykdommen .

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *