Tusen takk 💖

Categories Blogg

I går slo det meg igjen , hvor heldig jeg egentlig er.
Hver dag sitter jeg her og skriver , alle mine tanker , bekymringer , sorger og gleder deler jeg med dere.
Jeg har kanskje ikke så mange nære venner igjen , men jaggu har jeg fått mange nettvenner. Dere lesere har gitt meg den største gave , dere har gitt meg en stemme.
Men ikke nok med det , dere roper med meg , og det er gårsdagen et bevis på.

 

For et engsjement! Hundrevis av mennesker var inne og signerte i går , og nå har vi rundet 4000 stemmer!
Dette viser bare at det nytter , når vi roper sammen så når vi ut til flere.
Aldri hadde jeg sett for meg at jeg skulle sitte her og skrive blogg på tredje året , men det gjør jeg altså. Tre år samlet i 1802 innlegg , to til tre innlegg hver dag skrevet kun ved hjelp av øynene. Det eneste jeg håper på nå er at jeg skal få oppleve å runde 2000 innlegg , for da skal jeg ha en fest.

 

Ingenting av dette hadde vært mulig uten dere , jeg hadde nok gitt opp for lengst hvis jeg så at bloggen ikke førte noe sted. Men takket være dere har jeg fått en ny hverdag , jeg har fått noe å stå opp til hver dag.
Hver dag får jeg så mye nestekjærlighet strømmende mot meg , det er ikke alltid jeg klarer å svare på alle kommentarer på de ulike plattformene , men dere skal vite at jeg setter pris på hver enkelt kommentar.

 

Jeg vet ikke hvor lenge jeg har igjen , alt jeg har er her og nå.
Men så lenge jeg klarer å skrive så har jeg noe som gir mening , jeg har et liv.
Så tusen takk for at dere følger meg på på denne reisen , og for at dere er alltid er der når jeg trenger dere som mest. ALS har kanskje frarøvet meg mye , men jeg har fått alle dere inn i livet mitt i retur , takk for at dere gjør stemmen min sterkere…

24 kommentarer

24 thoughts on “Tusen takk 💖

  1. Jeg takker også ❤️ Kjære Vivian du er noe helt stort og spesielt du ❤️❤️❤️🥰 Takknemlig for at jeg får følge deg ❤️ Skulle ønske jeg kunne gi deg en god klem ❤️🥰❤️❤️

  2. Det er vi som skal takke deg, Vivian 💜 Takk for at du er du, og takk for at du byr på deg selv…både opp- og nedturer. Du gir oss lesere så utrolig mye 💜 Takk for at jeg får følge deg. Klem fra meg ♥️

  3. Det er vi som skal takke deg❤️ Gleder meg til blogg innleggende hver dag. Du skriver jo også to😅. Super flink 💎😊🌷 bryr meg om deg og familien din💐klemzzz

  4. Jeg gjentar😁😁😁😁
    Det er vi som skal takke deg for flotte givende innlegg

    DU ER SUPER Flink og skrive
    du skulle vært journalist .Innholdsrike innlegg til ettertanke for oss lesere🤗🤗🤗

  5. Lenge siden jeg har kommentert, men leser bloggen hver dag. Alt du gir oss lesere, alt du lar oss få ta del i, flink å (be)skrive, er så koselig.
    Selvsagt signert. Er et paradoks at ikke alvorlig syke, med forventet kort levetid, ikke får bestemme selv om de vil prøve ut medisiner. Da er folk plutselig ikke voksne nok til å ta egne valg. Men når det kommer til koronavaksine, da skal folk få bestemme selv om de vil ha en vaksine som et tatt ut av vaksineringsprogrammet fordi den kan være farlig. Forstå det, den som kan.
    Du ble knall på håret, kledde det😊

  6. En stor takk til deg for at vi kan følge deg på din reise på godt og vondt.♥️ Du skriver veldig godt og levende med bra innhold . Så jeg kommer til å følge deg så lenge du skriver og det håper jeg blir veldig leeenge ♥️♥️ Du ble så flott på håret etter klipp og striper vakker er du 👍

  7. Jeg legger ikke igjen kommentarer så ofte, men leser det du skriver, om ikke det blir hver dag.
    Det er beundringsverdig det du gjør, og den du er! En flott dame, mamma og kone slik jeg har lært å kjenne deg ut fra det du skriver.
    Jeg både ler og gråter med deg, og du skriver så levende, at jeg ser det for meg 😀
    Takk for at du deler fra livet ditt på godt og vondt. Mye å lære av den du er som person 🥰

  8. Jeg takker også🧡 Jeg leser bloggen din hver dag. Du er en flott dame, mamma og kone. Du skriver så ekte og godt.
    Takk for at du er du🧡

  9. Ingen dag uten deg vettu <3
    Du betyr mye for mange og eg må innom deg her vettu, hver eneste dag 🙂
    Det er mye godt i nettvenner, kjenner godt til det selv 🙂 Ja du forresten; Du ble skikkelig smæshing på håret O`la la <3

    Kos deg masse og snart er det frem me kremfløten for det er meldt soool og da kommer jordbæra vettu <3

    Go`klem Vibbedille 🙂

    1. Tusen takk gode deg , ingen dag uten deg heller , må innom for å se hvilke nye prosjekter du har satt i gang 💖Ja tror det var i grevens tid at vi fikk plantet de jorbærene , for hvis værmeldingen slår til nå så blir det bare velstand🌞Stor klem tilbake 💖

  10. Det er du som skal ha stor takk ❤️ Som deler dine innerste tanker og din hverdag med familien ❤️ Gir oss friske tankevekkere så det holder.
    Klem fra meg

    1. Tusen takk Eva for at du følger meg , jeg deler med glede 💜Jeg er så takknemlig for at alt dere gir meg , livet mitt ville vært fattigere uten dere💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *