Tusen takk 💖

Categories Blogg

Jeg er heldig som har dere, mine fantastiske lesere som alltid er der.
Når min lille bok endelig ble ferdig følte jeg meg helt tom, enda et mål var nådd. Men det var når jeg delte min glede med dere at jeg følte på det, hvor heldig jeg er som har dere i livet mitt.

Dele mine gleder med dere gir meg så utrolig mye, jeg får så mye tilbake. Selv små gleder blir dobbelt så store når jeg deler de med dere, og det er jeg så uendelig takknemlig for.
Det betyr så mye at mine små gleder blir så godt tatt i mot, dere gjør meg til et bedre menneske.

Hver dag deler jeg sorg og gleder med dere, min hverdag når ut til mange. Måten dere gleder dere over mine små gleder hver eneste dag gjør meg ydmyk, det sier meg mye om dere som mennesker, dere er bare fantastiske.

Min reise så langt har gitt meg så mye, mye mer enn jeg noensinne kunne drømt om. Og mye av det er på grunn av dere, hver dag mottar jeg omtanke og nestekjærlighet.
Takket være dere så har jeg følt meg mindre ensom, denne bloggen har gitt hverdagen en ny mening.

Så tusen takk for at dere alltid er der, dere gir meg mer styrke enn dere tror. Når dagene blir tunge og mørke så vet jeg at dere er der, og det betyr så uendelig mye når man lever med døden på skuldrene hver dag.
Ta vare på dere selv hvor enn dere er, for dere har alle fått en spesiell plass i mitt hjerte….

12 kommentarer

12 thoughts on “Tusen takk 💖

  1. Det samme kan vi si til deg.Jeg er så imponert over deg at du aner ikke. Hvordan det må være å leve med din sykdom kan vi bare ane. Du får meg til å virkelig sette pris på alt jeg har og ikke minst at jeg er frisk. Du har en fantastisk evne til å se det positive selv om du selvfølgelig har tunge dager og. Vi er nok mange som har noe å lære av deg.💝💞

  2. Kjære Vivian. Nå er det vel vi, dine lesere, som skal takke DEG for at du deler så raust fra livet ditt. Små og store historier, latter og tårer, skjemt og alvor. <3
    Du har lært meg å heve blikket, se rundt meg og være glad for det jeg har. Du har gitt meg innsikt i hvordan det er å leve med en alvorlig sykdom. Du har lært meg at livet faktisk er "a box of chocolate". Alle bitene er ikke like gode! Du har fått meg til å le hardt og lenge over det jeg vil kalle "situasjonskomikk" i hjemmet ditt. Herlighet som jeg har ledd. :))
    Men dine historier har også fått frem tårene. Du vet,de dagene som ikke har vært så enkle for deg å komme igjennom. Jeg håper jeg får ta del i livet ditt veldig mye lenger. Stor klem til deg fra en takknemlig leser av bloggen din. <3

  3. Som nevnt ovenfor så er det vi som skal takke deg. Du deler raust av deg selv, og vi er gjennom bloggen din blitt flinkere til å sette pris på det livet vi har. Skylapper er borte og blikket hevet takket være deg. Tusen takk for at du er du,og at du lar oss få være med på denne utrolig lærerike reisen♥️

  4. Du gir oss så mye, så tuuuusen takk til deg for alle vakre ord, om det er glede eller sorg. Du er enestående person fine du. Klem fra Synnøve ❤️

    1. Ja,som de andre har sagt,er det vi som skal takke deg. Bloggen din gir så mye både av glede og sorg. Tror vi alle gråter med deg på tunge dager. Men humoren din er fantastisk,du beskriver situasjoner sånn at man kan se det for seg 😁 Du betyr mye for oss lesere,gleder meg til boken. Ønsker deg en fin mandag klem🥰❤

  5. Takk til deg også Vivian som deler så mye med oss. Både gripende historier fra livet ditt, glede og sorg. Og også mye morsomme episoder! Du skriver så levende og detaljert. Klem❤️

  6. Du utgjør en stor forskjell for mange, og har en utrolig evne til å engasjere, jeg er imponert og ydmyk når jeg leser innleggene dine! Du har ikke latt ALS definere hvem du er, og det du uttrykker via bloggen din er til ettertanke for meg i min hverdag som pleier-av blant annet ALS pasienter. Jeg heier ganske enkelt på deg! ❤️

  7. Hver dag trenger jeg en dose Viviann ❤️ forstå meg rett. Jeg klarer ikke helt forestille meg en dag uten.. Ditt liv og din blogg er helt unik.

  8. Ja, det er vi som skal takke, kjære Viviann, for alt du har delt så sjenerøst med oss lesere som følger deg. Slik blir vi litt mindre redd for sykdommen som har rammet noen av oss. Jeg vil takke deg tilbake med en liten salme jeg sang på barneskolen. Min lærer Olav var klokker i byens kirke, og vi fikk ofte synge salmer i timene. Jeg elsket denne sangen

    1. Milde Jesus, du som sagde at til deg skal barnet gå,
    du som hender på dem lagde ennu signer du de små.
    Selv du blev til Herrens tempel båret i din moders favn,
    la meg minnes ditt eksempel når jeg minnes om ditt navn.

    2. Du om dåpen lot mig lære da jeg var en liten knopp.
    Skal jeg visne? Skal jeg falle? Hjelp mig du å vokse opp!
    Hjelp mig du å tidlig lære og å elske Herrens ord,
    så en gang blant dine kjære jeg kan knele ved ditt bord.

    3. Når jeg så skal ut i verden, aldri jeg alene er;
    villgress vokser titt på ferden, men du ser hva jeg ei ser.
    La mig gå min gang til gammen, all min tid for far og mor,
    la oss bli i himlen sammen, vi som var det her på jord.

    1. Milde Jesus, du som sagde at til deg skal barnet gå,
    du som hender på dem lagde ennu signer du de små.
    Selv du blev til Herrens tempel båret i din moders favn,
    la meg minnes ditt eksempel når jeg minnes om ditt navn.

    2. Du om dåpen lot mig lære da jeg var en liten knopp.
    Skal jeg visne? Skal jeg falle? Hjelp mig du å vokse opp!
    Hjelp mig du å tidlig lære og å elske Herrens ord,
    så en gang blant dine kjære jeg kan knele ved ditt bord.

    3. Når jeg så skal ut i verden, aldri jeg alene er;
    villgress vokser titt på ferden, men du ser hva jeg ei ser.
    La mig gå min gang til gammen, all min tid for far og mor,
    la oss bli i himlen sammen, vi som var det her på jord.
    💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *