Tusen millioner takk 💜

Categories Blogg

Igår ble den avsluttet, etter 30 dager er det nå over.

Nesten 200 givere har bidratt,

og givergleden har vært enorm.

Spleisen er nå over, og vi sitter tilbake med en varme så stor.

 

53200 ble den endelige summen, og jeg som trodde fem tusen maks.

Vi er helt målløse hele familien, målløs over den omtanken dere viser.

Som om ikke det er nok så har vi fått mange hilsener, fra Nord til Sør.

Vi har lest alle deres fine ord flere ganger, og deres fine ord betyr alt for oss.

 

Takket være dere er en tung bør løftet fra våre skuldre,

takket være dere venter nå hotell frokost hele veien.

Hver dag mottar jeg en varme så stor, og dere gir meg stadig vekk en ny styrke.

Takknemligheten er stor, for dere gir meg en stor grunn til å fortsette å kjempe.

 

Dere løfter meg opp når jeg ligger nede,

bringer meg lys når mørket tar over.

Denne spleisen er et solid bevis,

et bevis på at jeg aldri er alene.

 

Men det som betyr aller mest er derimot ikke meg selv,

men mine kjære som virkelig står på.

Dere viser dem at de heller ikke er alene,

de har nå fått se en støtte så stor.

 

Det betyr mye for meg, mye mer enn ord kan si.

For den kampen de kjemper er den aller største,

og den sorgen jeg ser i deres øyne stikker meg i hjertet hver eneste dag.

Men gjennom dere får de nytt mot, nytt mot til å fortsette sin kamp.

 

Så derfor må jeg bare si Tuuuusen millioner takk, selv om det ikke er nok.

For ingen ord strekker til, dere har gitt oss en gave så stor.

Nå gleder vi oss bare til å starte vår eventyrlige ferie,

og sist men ikke minst, dele den med alle dere…

 

Tusen takk 💜

31 kommentarer

31 thoughts on “Tusen millioner takk 💜

  1. Du er det så vel undt Vivian, nå må du bare nyte det du kan… Husk, du er du, ingen over, ingen ved siden. Med den livsgleden, og styrken du har, skal ALS’n få motstand så det gjelder…💪👊 Greit, du må “ha’n” med deg “på slep”, men nå er det du som som er på ferie ikke “han. Ønsker dere alle en superduper ferietur, håper vi får noen oppdateringer i ny og ne. Husk vi er mange med på tur…😄❤😎 Kjempeklem fra meg❣

    1. Jeg gleder meg til å ta dere med på alle mine opplevelser langs landeveien, dette kommer til å bli en fantastisk ferie. Tusen takk for fine ord Ina , og som du sier , Fuck ALS! 💜

  2. Gleder meg med dere.ønsker dere alt godt på turen…dere alle fortjener det.gleder meg å lese innlegg på turen…klem fra meg <3

  3. Tror ikke at jeg vet om noen som fortjener den Spleisen mer enn deg, – og dine💖💖💖
    Så da er det bare å pakke og dra ut på eventyr🥰🥰🥰

  4. Ønsker deg og dine en kjempefin ferie. Kose dere masse, vel fortjent👍💕🌞Spennende med oppdateringer 😊🌞🌄 men litt fri er deg vel undt også. God tur Vivian!!!! 🥰🌅🌞

  5. Det er deg og din fine familie vel unt ❤️ Håper dere får en knall tur og får samlet mange flotte minner ❤️
    Vi lesere blir «med» på turen. Vi gleder oss til å lese 😘

  6. Æ e såå glad for at det « blei nån krona «! Det e såå vel unt, tel hele familien🥰

    Glær mæ her på dokkers vegne; og trur fleire enn æ e så spent på « reisebrev» underveis , likevel må æ si at du må bruke energien der DU mene det e best, og overhodet ikke føle at det forventes oppdatering . Du har jo ferie👍👍

    1. Jeg skriver fordi jeg elsker det Sølvi 💜Jeg elsker å dele mine opplevelser sammen med dere. Så reisebrev blir det, for jeg hadde ikke klart å la være 🧡

  7. Hei kjære deg.
    vil henge meg på si at dere fortjener hver en krone!!!
    Ønsker dere alt godt
    At dere få en TOPP.tur på alle måter
    Reise brev ja det gleder eg meg til.men så de før meg skrive ikke bruk alle kreftene på det.
    Goe klem💖💖💖
    Kos dere mye!!

  8. Det er så fortjent. Ønsker deg og den flotte familien din en fantastisk tur nordover. Kos dere masse. God ferie 🙂 Klem

    1. Det er deg og familien din vel unt.

      God tur nordover og en riktig god ferie til hele gjengen. Regner med at dere får mye vær nordpå. 😊 Er selv utflyttet finnmarking og er det noe jeg kjenner til fra hjembyen min (på vestkanten av fylket), så er det muligheten til å få et par tre årstider pr dag.

      1. Ja jeg savner den tiden i Finnmark , og vet alt om hvor fort været skifter. Det blir fantastisk å få oppleve det en gang ting, håper på mange netter med midnattsol ☀💜

  9. Å ja vi får tru det blir midnattssol på dere også!
    Hamningberg i midnattssol glemmer man aldri 🌅🛣Du vet vi var der hele familien i fjor? Uten hund vel å merke. Ønsker dere alt godt for turen og masse opplevelser, hvile og kos og gøy og moro😂klem

  10. Jeg er glad for det dere skal oppleve, alle sammen!! Det blir også kjekt å følge med! Kos dere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *