Tårene flommet over…

Categories Blogg

Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal begynne dette innlegget, jeg er helt overveldet her jeg sitter.
På mandag var jeg så frustrert at hadde jeg kunnet så hadde jeg revet av meg håret, men i dag har jeg bare lyst til å rope ut min glede. Igjen kom dere lesere meg til unnsetning, og igjen klarte dere og røre meg til tårer. Jeg må ha gjort noe bra i mitt forrige liv siden jeg nå mottar så mye nestekjærlighet, dere er bare fantastiske.

På tirsdag skrev jeg om min frustrasjon over å ha misset billettsalget til Brann Lyon kampen, lite visste jeg at det skulle skape et engasjement. Jeg satt i min egen lille verden og skrellet på Facebook på onsdag når jeg plutselig kom over et innlegg, i en gruppe jeg ikke har hørt om før hadde noen skrevet om meg!

Ballspark het gruppen på Facebook, og det viste seg å være supportergruppen til Brann.
Jeg ble overveldet når jeg så hvor mye respons innlegget fikk, og plutselig øynet jeg et håp om å få komme meg på kamp likevel. Takket være Elin begynte ballen å rulle, men lite ante jeg at det var flere som hadde kontaktet Brann på mine vegne.

En av mine assistenter hadde også kontaktet Brann, og før jeg visste ordet av det var alt ordnet.
Tre billetter til meg og mine, og de var gratis. I følge Brann har en av deres samarbeidspartnere spandert billettene på oss, og det var tydeligvis ikke alt. Et utdrag fra mailen til min assistent rørte meg til tårer, og det utdraget finner dere under her.

“Vår gode samarbeidspartner EGD ønsker å dekke en VIP-opplevelse for dere, som inkluderer mat, drikke og plass inne i pausen/ved behov. Dere får plass på rullestolfeltet utenfor VIP-en.” 

Vi får mer informasjon når det nærmer seg kamp, så nå kan jeg bare glede meg til kamp.
Jeg vet ikke hva jeg skal si lenger, ordet takk rekker ikke lenger. For nå har jeg ikke tall på hvor mange ganger dere har kommet meg til unnsetning, jeg hadde faktisk ikke hatt en BPA ordning om det ikke hadde vært for dere.

Jeg har hatt utallige kamper opp i gjennom årene, og dere har alltid vært der ved min side.
Jeg vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene denne enorme nestekjærligheten, men jeg vet hvor heldig jeg er som har alle dere i ryggen. Så tusen hjertelig takk for at dere alltid er der når jeg trenger dere, jeg er enda rørt til tårer. Nå gleder jeg meg bare til å ta med en liten gutt på kamp, dette blir en uforglemmelig opplevelse for oss begge…

10 kommentarer

10 thoughts on “Tårene flommet over…

  1. Åååå – så fint å lese! 👏👏👏👍Står litt tårer i øynene her også, som det fort gjør når mennesker viser frem sine beste sider.

    Tenker vi sier du har gjort noe bra i dette livet, jeg. Nyt både forventning og kampdag 🤗

  2. Det er superfortjent synes jeg. Det burde være sånt vi kunne gjøre for hverandre oftere egentlig. For en koselig gjeng som ordnet. Flott for dere 3, og sikkert veldig fint for de som ordnet også og de som kunne få gi det 🙂

  3. Så utrolig kjekt for dere.Den største gleden man kan ha det er å gjøre andre glad 💖.Flott med sånne mennesker.Blir nok en super opplevelse.

  4. Så hyggelig med så mange fine folk rundt seg.Gleder meg veldig med dere, flott at dere får oppleve dette sammen Stort for en liten gutt❤️og få være der med mamman og pappan sin. Nyt stunden🌲❤️🫢🫢

  5. Herlig!!! ⚽️⚽️ heia Brann – i hvert fall i den kampen 😉 guttungen får stå for heiarop, så still opp med lyd – banner og dunkende ❤️ for klubben! Gøy oppladning til julehøytiden 🎄⚽️💫

  6. Ååååå, så bra! 👏👏👏 Det gleder nok oss som følger bloggen din, like mye som det gleder deg! ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *