Takk for helgen…

Categories Blogg

 

Ja da var det over for denne gang, denne helgen har flydd av gårde. Men for en helg det har vært, hele følelseregisteret mitt har vært i bruk disse dagene. Det har vært godt å få møte likesinnede, og jeg ble så glad i går når min mann fikk så god kontakt med en annen ektemann i samme situasjon. Det var godt å se hvordan de utvekslet egne erfaringer sammen, og jeg tror det gikk opp for min mann at han har det egentlig ikke så verst hjemme. Det finnes nemlig de som må slite mer enn det han gjør.

Kvelden igår ble avsluttet med felles middag og underholdning. Vakker musikk ble fremført av kulturskolen i nærområdet, og donasjoner ble utdelt til våre eminente forskere. En perfekt avslutning på en perfekt helg. Det har vært godt å bare være alene på tur, få en anledning til å være mann og kone igjen. Vi har virkelig fått slappet av og ladet batteriene, denne helgen har vært god for både kropp og sjel.

Men det skal sies at det var et hektisk program å gå igjennom i går, foredrag fra 09.30-17.15 var nok for å si det sånn. Men takk og lov for at jeg fikk ordnet med datamaskinen på rullestolen, jeg tror neppe jeg hadde klart å holde dere oppdatert hvis jeg ikke kunne ha hatt den med meg overalt.

Vi valgte å starte hjemover rett etter frokost i dag, vi har en lang reisevei og målet er å komme seg hjem før Isak legger seg. Så for våres del gikk programmet ut i dag, men vi sitter likevel igjen med mange inntrykk fra denne helgen. Det vil nok ta noen dager og sortere alle inntrykkene, men jeg har ihvertfall fått ny inspirasjon til å fortsette med denne bloggen.

Jeg har møtt meg selv i døra mange ganger denne helgen, en veldig rar opplevelse på mange måter. For både jeg og min mann har fått et innblikk i hva som venter oss, vi møtte vår egen fremtid. Det var skremmende og godt på samme tid, jeg bare håper jeg blir like sterk som alle de fantastiske menneskene jeg har møtt denne helgen når min tid kommer. Jeg har stor tro på at dersom jeg klarer å være sterk, så blir det også lettere for de rundt meg og stå i det.

Nå skal vi nyte resten av hjemturen i nydelig solskinn, så håper jeg dere får en strålende søndag.

Takk for oss 💙

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *