Takk for at dere lytter

Categories Blogg

Mine ord er for det meste lydløse , usynlige for de som hører men synlig for de som ser.

Alt jeg har igjen er mine tanker , innerste tanker som blir til mine ord.

Ord som forteller en historie , en historie fra et liv.

Mitt liv , min siste reise blir dokumentert ved hjelp av lydløse ord.

 

Men det hjelper lite med ord dersom man ikke har noen som lytter , alle ord trenger å bli hørt.

Uansett hvor ubetydelige de er så forteller de noe , det er alltid en mening bak hvert ord.

Noen ganger kan vi lese ordene mellom linjene , og noen ganger er det de ord som aldri blir sagt som er de viktigste.

Alle ord er like viktig , men det aller viktigste er at de blir hørt.

 

Jeg har mistet min sterke stemme , mine lydhøre ord blir stadig færre.

Men mine lydløse ord er mange , mange og med en kraft så stor.

En kraft som stammer fra dere , dere som ser mine lydløse ord.

Dere gir mine ord ny kraft , gjennom dere får mine ord et nytt liv.

 

Mine ord er ikke bare små ord på et hvitt ark , de får en betydning når de treffer dere.

Uten dere er mine ord fortapt , uten dere blir de ubetydelige.

Dere ser alle ord , noen av dere ser også de ord som gjemmer seg mellom linjene.

Derfor er disse ordene til dere , lydløse ord som sier takk.

 

Takk for at dere ser meg , ser mine lydløse ord.

Mine ord hadde ikke hatt betydning uten dere , uten dere hadde mine tanker aldri nådd ut.

Hver dag blir nye ord til , nye ord som blir sett av dere.

Derfor er mine ord i dag til dere , ord som sier takk for at dere ser…

 

11 kommentarer

11 thoughts on “Takk for at dere lytter

  1. Dine ord er viktige Vivian. Jeg ser frem til å lese det du skriver. Du er et utrolig sterkt og flott menneske. Håper du får en fin jul med din familie. Juleklemmer overføres.

  2. Kjære dæ Vivian 🥰dine ord e ikke lydløse, dem høres og gir gjenklang i så mange av oss❤️

  3. Jeg må bare si Takk til deg som deler dine ord med oss❤️Lydløs er så langt i fra. Dine ord kommer med en styrke og kraft som få ikke mange ord har. Du når ut til hele Norge med dine ord, og jeg gleder meg til hver dag, da det du skriver er så viktig og meningsfullt💕

  4. Hei ja det er helt sikkert.Dine ord når frem til mange om ikke vi skriver hver gang ….så blir de lest med ettertanke.
    Mye visdom har du og dele
    Det er så.mye du har opplevd så få.av oss har gjort………ha en fin adventstid.🎄🎄🎄⭐⭐⭐

  5. Blitt fast leser av bloggen din!
    Du er virkelig en herlig dame som vet å sette pris på de små OG store tingene, og som takler hverdagen på en helt fantastisk måte.
    Jeg syns dine ord er viktige, takk for at du deler!

  6. En ære å få lov til å være med i hverdagen din. Det at du deler med meg dine gleder og sorger gjør meg ydmyk, glad og trist på samme gang. Vi er her Vivian. Nå ønsker jeg deg inderlig en god og fredfull jul med dine nære og kjære. Stor varm juleklem fra meg.🎅🎄🌟❤

  7. Dine ord er så fine og så viktige. De gjør meg forskrekket, sint i blant glad og mye mer. De berører dypt og de blit ikke glemt. Det skal du vite. De er viktige ❤️ Jeg leser bloggen din nesten hver kveld men blir ikke alltid slik at jeg kommenterer.
    Ønsker deg og familien en flott jul som dere alle kan minnes på en god måte.
    Klem fra meg

  8. Takk for at du deler tankene dine, du når ut til alle med dine viktige tanker❤️. Ønsker deg og dine en god adventstid og en God Jul🌲

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *