Takk

Categories Blogg

I et lite mørkt rom ligger jeg , stillheten har igjen lagt seg i et lite hus.

Dagen har vært god , lyden av barnelatter ligger lagret i mitt sinn.

Den vakreste melodi kommer fra et lite hjerte , når han ler smelter mitt.

Utenfor er mørket altoppslukende , men i mitt hjerte er det tent et lys.

 

Kjærlighetens lys , en flamme som aldri slukker.

Hver kveld ligger jeg alene i et mørke , men ikveld ser jeg lys.

Som små stjerner på himmelen dukker de opp , små lysglimt i et altoppslukende mørke.

Små lysglimt som gjør livet verdt å leve , små glimt jeg hver dag kjemper for.

 

Livet er fremdeles verdt å leve , livet er fremdeles godt.

Fem år er gått , fem år er forbi.

En dag av gangen er vår hverdag , en hverdag som nå har vart i fem år.

Men selv om mørket til tider er stort så ser jeg de enda , små lysglimt dukker fortsatt opp.

 

Jeg har fått en stemme tilbake , en stemme inni meg som roper.

En stemme som sier at jeg kan , min indre stemme er tilbake.

Mine salte dråper kommer ikveld også , men ikveld renner de for lykke.

Mitt hjerte er på nytt fylt opp , mitt hjerte er i ferd med å sprekke.

 

Sprekke av en kjærlighet så stor , sprekke av glede.

I et lite rom ligger jeg , alene i mørket sender jeg ut en stille bønn.

En bønn om takknemlighet , en stille bønn om takk.

Et stille takk for at jeg fortsatt er til , et stort takk for små gleder…

15 kommentarer

15 thoughts on “Takk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *