Sukk mitt hjerte 💜

Categories Blogg

Noen bilder gjør noe med meg, og de bildene fortjener et eget innlegg i seg selv.

Under kan dere se noen bilder som virkelig rørte noe ved meg, en fredfull stemning og vakker natur lyste imot meg.

Lofoten har alltid vært en plass jeg har drømt om å få besøke, og drømmen ble enda større etter at jeg fikk disse bildene.

Men jeg fikk også bilder fra Vardø, og nå er midnattsolen tilbake på plass. Bilder fra hytta til svigerfar dukket også opp, så nå er lengselen stor.

Åååå som jeg håper midnattsolen vil skinne for oss også når vi kommer oppover, det ville gjort ferien vår perfekt.

Sist men ikke minst fikk jeg noen fantastiske vår bilder fra Sandnes, for et land vi bor i.

Nyt hverandre og drøm dere bort, i år er det Norge som gjelder og da kan kanskje disse bildene være forlokkende…

Fortsatt god mandag 💜

 

Marita fra vakre Lofoten har sendt meg disse.

 

Marit fra Vardø sendte meg bilder av midnattsolen, er det rart jeg vil tilbake?

 

Ingunn Johanna fra Sandnes har tatt disse vakre bildene .

 

Hege fra Vardø har sendt bilder fra Komagvær der hytta til svigerfar ligger.

2 kommentarer

2 thoughts on “Sukk mitt hjerte 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *