En strålende dag 💜

Categories Blogg

Denne dagen har vært god, en strålende dag for oss alle.

For oss har det egentlig vært en helt vanlig 17 Mai, stille og rolig i godt selskap.

Selv om det ble høylytt stemning når tante skulle bygge tårn, da lå en liten gutt på gulvet å lo.

Dagen har blitt tilbrakt sammen med mine foreldre og eldstebror med frue, de var så snill og invitere oss på middag.

Det sto ikke på oppvartningen, grillmat og kaker ble satt frem på bordet.

Jeg ble pyntet som en dukke idag, og i følge en liten gutt så ble jeg en prinsesse.

Eller en dronning, for når han ikke ville ta finklærne på så måtte mor klekke ut en plan.

Men det var en enkel sak, for alle konger pynter seg på 17 Mai, og idag trengte mamma en konge.

Så da hoppet han i klærne , og han ble såååå fin.

Ja alle barna strålte idag , og da kom tårene til mor.

De er blitt så store, så flotte og omsorgsfulle.

Jeg er takknemlig for at jeg har fått følge de så langt , og får at jeg har fått nok en 17 Mai sammen med mine.

Under ligger bilder fra dagen vår , og med det ønsker jeg dere en god kveld.

Håper dagen har vært god for dere alle….

 

8 kommentarer

8 thoughts on “En strålende dag 💜

  1. Det er så godt .ed gode dager . Min ble feiret sammen med datter, svigersønn og barnebarn, mannen i huset fikk dessverre ikke kommet hjem , er på rehab. Men jeg håper vi får en 17 mai neste år .Så fine bilder og så flotte dere alle så ut.Ha en fortsatt god mai

  2. Mange fine bilder, flott kjole du har 😃👑 Koselige bilder av deg, ungene og mannen din ❤️ Hyggelig at dere hadde en fin 17 mai feiring ❤️🇧🇻
    Bilder herfra på messenger 😎😃 Ha det godt ❤️🌼🌼🌼🌼🇧🇻🇧🇻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *