Snart helg jo…

Categories Blogg

Jeg måtte opp tidligere enn vanlig i dag. Meg og legen hadde en avtale i morges. Hver fjerde måned må jeg inn og rense ørene mine. Jeg er så sinnsykt plaget med ørevoks at det er nifst. En gang gikk jeg rundt med dott i øret i hele to måneder! Så får å unngå at det skjer igjen, så går jeg heller jevnlig til legen.

Han er en artig skrue han legen min. Han får meg alltid til å le og tonen er spøkefull fra jeg kommer til jeg går. Har du noengang fått ørene dine støvsugd? Da vet du hva jeg snakker om. Det er nemlig den beste måten å rengjøre ørene på.  Men det er jaggu meg ikke bare bare. Det gjør så innmari vondt, det er rett og slett litt tortur, men det virker og heller litt tortur enn ingen hørsel.

Vi har hatt mye besøk i det siste, og i går var intet unntak. Min bror med samboer og barn kom innom, noe som er like koselig hver gang. Spesielt for Isak, det er alltid kjekt for han å få tilbringe tid sammen med søskenbarna. De var snar til å gå ut, for naboen har en trampoline i hagen som vi får lov til å bruke. Så de fikk utfolde seg ute mens vi hadde voksentid inne.

Tenk at det snart er helg igjen, jeg kan nesten ikke tro det. Denne uken spesielt har bare rast i fra meg. Det har skjedd noe hver dag, noe som er vel og bra, spesielt siden jeg gleder meg stort til neste uke, da er det bra at tiden går fort. Men først skal jeg nyte denne helgen, det skjer noe i helgen også, noe som betyr mye for meg.

Takket være min svigerinne som nominerte meg i jula, så kommer det en fotograf hit. Jeg vant nemlig noen timer med en fotograf og vi har lagd en avtale til helga. Dette må være en av de beste og fineste gaven jeg har fått. Enda flere bilder til minnealbumet, og nå med en fotograf. Det kan jo ikke bli bedre.

Jeg håper bare at værmeldingen slår til, for det er meldt kanonvær. Da kan vi være ute også, kanskje grille litt, ja få litt aktivitets bilder av familien. Jeg håper bare at jeg klarer å samle alle sammen, de har ikke noe valg, mor bestemmer enda, sånn er det bare!

Nå sitter jeg her lettere trøtt i trynet fordi jeg måtte opp tidlig i dag. Men det blir ingen tid til noen lur enda, for Isak er på vei hjem. Min storebror skal også komme en tur, så her er det bare å ta seg sammen. Jeg håper dere har en strålende torsdag, og hold bare ut, for i morgen er det fredag, jiiiippi helg… 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *