Siste dag i Tigerstaden…

Categories Blogg

Jeg må innrømme at jeg var rimelig gåen idag når jeg våknet , med en mørbanket kropp prøvde jeg å lade opp til siste dagen i tigerstaden. Dette har virkelig vært noen fantastiske dager , god mat og et fantastisk hotell har bidratt til å forsterke opplevelsen. Servicen har vært upåklagelig , og til og med gubben har fått slappe av .

Det er så mange og takke , jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne . Mange av dere lesere engasjerte dere når det gjaldt oppholdet på Grand hotell, skaffet oss rabatter slik at det ble litt billigere. Tuuuusen takk til mine foreldre som har tatt vare på vår dyrebare skatt , dere er fantastiske . Tusen takk til dere som har vært med på å sponse denne turen , vi er helt overveldet.

Min fantastiske nye venninne , tusen takk for at du ordnet en bli ny dag og for all hjelp ellers på turen , jeg er så takknemlig for at du kom inn i livet mitt . Tusen takk til min forhenværende assistent som stilte opp både fredag og lørdag på tross av at hun hadde nattevakt, du har bidratt til at gubben kunne slappe av .

En overraskelse fikk jeg også igår på frisørsalongen, den beste sjokoladen jeg noensinne har smakt fikk jeg fra styret i organisasjonen ALS Alltid litt sterkere , tusen takk til dere fine mennesker. Det må jeg si , sjokolade og bobler var en fantastisk kombinasjon .

Nå ligger vi rett ut her , gubben ligger og snorker ved min side. Vi har hatt en fantastisk siste dag idag, og nå gleder vi oss til å starte hjemover i morgen. Nå skal det bli godt å komme hjem til barna og en normal hverdag, vi er glad vi ikke lever et kjendisliv.

Jeg håper dere har hatt en fin helg så langt, så blogges vi nok mer i morgen. Til slutt må jeg bare takke alle dere som har kommentert og lagt igjen gode ord, jeg har ikke hatt mulighet til å svare dere alle, men jeg leser hver eneste kommentar med et smil rundt munn og en tåre i øyenkroken, dere er fantastiske…

 

 

Tror jeg stiller til valg snart …

Som skiltet sier, fantastisk service selv om heisen bød på litt utfordringer , den historien kommer en annen dag…

13 kommentarer

13 thoughts on “Siste dag i Tigerstaden…

  1. Det har vært en førnøyelse Vivian, og få følge deres på denne reisen 😀Fra en torsdag morgen med brask og bram, over fjellet, til Grand hotell, og til Vixen. Dette var dere så vel forunt 💜Mitt hjerte har virkelig gledet seg på vegne av dere 💜Dere fortjente å få en timeout fra hverdagslivets utfordringer, som dere har i rikt monn. Tusen takk for at du har delt dine opplevelser med oss 💜Jeg ønsker dere en god tur hjem. Klem fra meg ❤️

  2. Det har vært så koselig og morsomt å følge Oslo-turen deres!😍 Har ledd og koset meg om en annen🤣🥳💃Ønsker dere en god natts søvn, og en herlig biltur tilbake over fjellet i morgen😊 Stor klem fra Heidi 🧡💗

  3. Kjempekoselige bilder! Og du var så utrolig fin på vixen. Flott den genseren du har på disse bildene! Liker bloggen din og stemnte på deg på vixen. Kjekt å se bilder fra helgen! Klem

  4. Noen andre så det først,men ja.. det har vært en fornøyelse å følge med! Pst . .jeg elsket bilturen! Magisk!

  5. Ser ut som du har en strålende helg 💖💜 jeg unner deg alt sammen og mer til 😊💖 Det er spennende å følge deg, alle fine bildene og videoene. Jeg så dere på VGTV på VIXEN da dere satt forran senen, det var gøy 🌟💑💖💫⭐🌟⭐🌟🌟☄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *