Vixen og jeg…

Categories Blogg

Ja jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne dette innlegget, hodet mitt er proppfull av inntrykk som skal sorteres. Men jeg må bare få takke fantastiske Birger på Bumble and bumble, maken til service har jeg ikke vært borti før. Jeg har aldri følt meg så fin før , to timer var over på et blunk.

Det var så deilig å faktisk føle seg pen, og når gubben til og med gir komplimenter da er det bra da . Høydepunktene var mange , og denne opplevelsen tar jeg for alltid med meg videre . Jeg slapp unna med en stykk overkjørt fot , og det sier litt om hvor vellykket kvelden var . Vi satt midt i mellom Sophie Elise og Fynkygine med familie , og der følte vi oss veeeeldig hjemme kan du tro . Jeg ble veldig takknemlig når Tonje og Lene tok kontakt med meg av fri vilje , for noen fantastiske jenter altså .

Vi følte oss nok en smule ukomfortable , det var tydeligvis ikke så ofte det hadde vært rullestolbrukere på et slikt arrangement . Og når klokken begynte å nærme seg midnatt klarte ikke gubben holde inn magen lenger , så da valgte vi å ta kveld . Men nå har vi gjort det , en opplevelse rikere. Så bildene taler sitt tydelige språk , nå skal vi nyte siste dagen i hovedstaden….

27 kommentarer

27 thoughts on “Vixen og jeg…

  1. Så gøy og SÅÅÅ herlig <3 Ja nå er du en del av fiffen 🙂 Absolutt verdig din plass 🙂 Eg så hele sendingen i går, satt og zoomet inn i publikum for å se om eg så deg, men det var noe mørkt i salen og ikkje lett å se. Du var utrolig flott! Nydelige kjole <3

    Dere får ha en flott biltur hjem igjen også 🙂 Kjør forsiktig!

    Klem Vibbedille 🙂

  2. Du stråler, og du sklir rett inn blant fiffen🙂så koselig å høre at dere hadde det fint, og at kvelden var vellykket ☺️så på sendingen på telefon, samtidig som jeg så på film på tv(gubben er ikke like interessert). Jeg gleder meg med dere, kos dere videre i hovedstaden💜

  3. Sitter her med gledestårer i øynene og ser på vakre deg ,med ett smil om munnen . Er så gla på dine vegne for at du fikk oppleve dette . Ser ut som dagen var fantastisk på alle måter ❤️
    Du har en flott måte å formidle på 🥰

  4. Så artig med en titt inn i kjendis verden sammen med dæ😀For en kveld 😁Du er nydelig Vivian😍Flotte bilder. Tar nok dager å få sortert alle opplevelser og inntrykk 🤩

  5. Så flotte bilder. Du stråler! Fantasisk flott kjole! Så kjekt å følge deg på Vixen

  6. Tenk så heldig disse folkene var som fikk møte fine deg. Du stråler, så fin i kjole og stylet av de beste.
    Fine bilder av deg og resten av kjendisene. Var nok en stor opplevelse for alle.

    Så sendingen på nettbrett.

    Kos dere i dag, beste hotellet og mye å se og shoppe i Oslo, bedre blir det ikke.

  7. Du er en av de med begge beauty og substans inn blant de med mye fluff. Tusen takk for at du deler livet ditt for godt og vondt. In mine oynene er du årets influenser!

  8. Åh, eg er såå glad for at du og gemalen hadde super kveld. At alt gikk på skinner for dere. Du er skikkelig flott der du sitter omringet av diverse kvalerer…og stilige damer. Sikkert et stort minne å ta med. Neste år vinner du. Bare si fra når vi skal starte stemmegivningen. ❤❤👍

  9. Du ser helt fantastisk ut på alle disse bildene (hår, kjøle, makeup, smil – alt er nydelig !!!). Jeg er så glad på dine vegne – for at du hadde mulighet til å reise der og få en så fin opplevelse sammen med mannen din 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *