Takk for oss 💜

Categories Blogg

Ja da var det over , minnebanken er nok engang fylt opp.

Enda en drøm er oppfylt , Grand hotell var flott.

Vi har vandret langs Karl Johan

slottet har vi også besøkt.

Tid sammen har vi fått

dyrebar tid min kjære og jeg.

Vixen fikk gjennomgå

når to bondeknøler inntok lokalet.

Kjendisene måtte vike vei

en rullende dame skulle forbi.

Vi fikk en fantastisk kveld

en opplevelse av de sjeldne.

Men vet dere hva?

Nå gleder vi oss til en ting.

For borte er bra , men hjemme er aller best.

Takk og lov for et normalt liv

med skitne men lykkelige barn.

Kjendislivet er ikke noe for meg

gubben er enig.

Så nå slipper vi magen ut

og hengepuppene ned.

Nå skal vi hjem til våre elskede barn

og legge beina høyt.

Så farvel til Vixen

og farvel tigerstad.

Nå hører jeg Vestlandet rope

nå skal jeg hjem der kjærligheten bor….

17 kommentarer

17 thoughts on “Takk for oss 💜

  1. Du er helt UTROLIG til og skrive er nok journalist eller forfatter. Jeg leser og leser alt det du skrive så kjekt kjekt at du fikk den turen.var inne flere ganger og stemte på DEG ..god tur hjem Isak vente nok😁😁

  2. God tur hjem. Fint å ha enda flere minner å tenke tilbake på. Og sikkert veldig fint med litt kjærestetid bare du og mannen. Man trenger slikt. Nydelig vær får dere på veien over fjellet. Nye hverdager venter. Det er de som utgjør livet

  3. Tusen takk for ei nydelig og minnerik helg😍😍jeg sitter her i morgenkåpa enda med kaffekoppen og tenker det samme som deg. Kjendislivet er ikke noe for meg heller, men fy søren så gøy det var å være med dem en hel kveld🤩og du og din kjære passet veldig godt inn, var jo pent kledd dere og flott på håret, i motsetning til mange andre som var der😅ønsker dere en fin tur over fjellet, her har det faktisk snødd litt i natt og solen skinner😁

  4. Atter en gang, tusen takk for en flott helg ☺️ føler at jeg har vært med dere 💜Du skriver så utrolig bra, det er en fryd å lese 💜 Nå har du og din mann nye opplevelser dere kan glede dere og mimre over framover💜

  5. Grand leverer, uten tvil, så glad dere fikk bo der, midt i smøyrøyet. Takk for at vi har fått være med på turen deres i helga.

    Så glad for at dere fikk denne opplevelsen.

    God tur hjemover.

    Og enig med deg, borte bra men hjemme best. Spesielt toalettet😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *