Så var det over…

Categories Blogg

23Tre fantastiske dager er nå over, vi kunne ikke ha fått en finere påskeferie.
Takket være mine fantastiske foreldre så har vi hatt noen uforglemmelige dager her oppe i fjellheimen, og nå drar vi hjem litt rikere til sinns.
Vi har hatt solskinn fra vi kom, værgudene har virkelig skrudd på sjarmen denne påsken. Hotellet har virkelig levert til forventningene, her har det vært aktiviteter for store og små.

Full av nye inntrykk og med et varmt hjerte kan jeg nå dra lykkelig hjem, jeg må nok bruke noen dager på å fordøye alt. Jeg føler meg bare så utrolig heldig her jeg sitter, takknemlig for at jeg har så mange nydelige mennesker rundt meg.
Men en person er jeg spesielt takknemlig for å ha, og det er gubben.
Uten han hadde jeg aldri kunne dratt på tur, uten han hadde dette aldri gått.

Nå ser vi frem til å komme hjem igjen, for selv om alt har gått knirkefritt så er det litt enklere hjemme. Men det som har vært et mareritt før på hotell slapp jeg heldigvis unna denne gangen, jeg har faktisk sovet godt alle nettene. Jeg har nemlig slitt med ryggen når jeg har ligget i hotellsenger, det har vært et sant mareritt opptil flere ganger. Men denne gangen merket jeg det med en gang jeg la meg ned, denne sengen var fantastisk for min kropp.

Jeg har til og med sovnet før gubben om kveldene, og det skjer sjelden.
Men jeg merker godt at kroppen har forandret seg på et år, og jeg mistenker at det er hovedårsaken til at madrassen min hjemme er blitt litt vond. Så det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem er å sende mail til ergo, jeg må ha en ny madrass i senga mi hjemme.

Nå sitter vi i bilen klar for å starte hjemover, så gjenstår det å se hvor mange som har tenkt det samme som oss. Vi håper i det lengste at vi slipper unna den verste trafikken, vi krysser fingrene for at de fleste utsetter avreisen til i morgen.
Men litt kø må vi nok regne med, her får vi bare ta det med ro. Som gubben så fint sier “huset går ingen vei”, men kjenner jeg gubben rett så kommer det nok noen gloser etterhvert.

Lørdagen ble avsluttet med dans og trylleshow…

Jeg håper dere også har hatt en fantastisk påske, så må dere nyte disse siste to dagene av ferien. Nå gleder jeg meg til å komme hjem til godstolen, det er en sliten kropp som vender hjem igjen. Sliten men utrolig lykkelig, for disse dagene har gitt meg så utrolig mye….

2 kommentarer

2 thoughts on “Så var det over…

  1. God tur hjemover 🙂
    Det er godt at du og dere har hatt fantastiske dager 🙂 Gode minner <3 Og det fantastiske påskeveret da !!!
    Og ny madrass på du få fortere enn svint! Ligger man ikke godt om natta….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *