Reportasjen i KK

Categories Blogg

Ja da var den kommet ut på nettet , artikkelen i KK er nå publisert.

Jeg var faktisk ikke klar over det selv før jeg fikk tilsendt linken, men fin var den.

Hvis dere vil lese artikkelen så finner dere den Her

 

Jeg er alltid takknemlig over at historien min blir delt, for det betyr så uendelig mye.

Denne sykdommen frarøver deg alt, og jeg gjør alt for å fronte denne sykdommen.

Det koster krefter men det er det verdt,

for jeg er lei av at vi som er rammet av denne sykdommen fortsatt er usynlig for mange.

 

Håper dette ikke blir siste gang , for jeg er klar for å fortelle til de som vil lytte.

Ha en god ny uke, og ta vare på hverandre…

10 kommentarer

10 thoughts on “Reportasjen i KK

  1. Det var en nydelig, sterk reportasje💜 Synes du “fronter” sykdommen din på en flott måte. Et forbilde👊

  2. Du er en “racer i ord og å formidle det du har på hjertet… Det er to personer jeg ikke klarer å legge fra meg, og det er Vivian Brosvik, og Jo Nesbø… Hvert eneste ord du skriver, leser jeg med empati, og stor respekt. Fineste Vivian❣

  3. Æ har sagt det før, og sier det igjen; dine vakre , intense, råe, vanskelige ord gjør utrolig inntrykk❤️Æ e sikker på at det du gjør, gjør mæ tel et bedre menneske.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *