Plutselig ble dette en stor dag

Categories Blogg

Åååå jeg er så glad , denne fredagen kunne ikke ha startet bedre.

Mammahjerte sprekker snart av stolthet , og idag kom alle minnene fra et tidligere liv tilbake.

Alene med tre barn har det vært mange tøffe stunder , men idag fikk jeg enda et bevis på at alt har vært verdt det.

Jeg elsker barna mine høyere enn noe annet i livet , og jeg ville ikke ha nølt med å gjøre alt om igjen hvis jeg måtte.

 

Denne uken har vært ekstra stressende , nervene til mor i huset har vært i høyspenn.

Min nest eldste sønn er blitt en voksen flott ung mann , men han er også den som har vekket beskytterinnstinktet mitt mest av alle.

På grunn av diagnosen hans har det ikke vært like enkelt bestandig , men han har likevel aldri gitt opp.

Og idag kom den ultimate belønningen , en belønningen jeg har ventet på hele uken.

 

Han besto FAGPRØVEN!!!!

 

Er det ikke fantastisk???? Jeg er så stolt og lykkelig at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!

Jeg er så imponert over den gutten at jeg ikke har ord , for jeg vet hvor mye det har kostet han.

Når jeg så hvor lykkelig han var når han kom hjem sprakk det for meg , tårer fra et helt liv kom frem idag.

Ja fortsatt renner de , dette er en gledens dag.

 

Min kjære vakre gutt , jeg er så ufattelig stolt av alt du får til.

Gratulerer med fagprøven , elsker deg høyere enn livet selv 💙

18 kommentarer

18 thoughts on “Plutselig ble dette en stor dag

  1. Herlig:-) Gratulerer så mye begge to!!! Den følelsen må være helt fantastisk 🙂 Nyt dagen og helgen. Klem.

  2. Så utrolg flott!! Blir helt rørt av å lese det! Det er så utrolig god følelse når det går bra med barna. Og ekstra hyggelig når man har litt utfordrnger. Gratulerer masse til han som er nybakt fagmann🌹🏆🥇Og til deg som har gjort en god jobb som mor👍🏼🌹

  3. Doble gratulasjoner tel dokker! Tel gutten , ehe unge mannen for en stor prestasjon , og tel mammaen som har kriget for gutten sin🥰

  4. Ingenting gjør oss vel lykkeligere enn at våre barn har det bra, og lykkes i livet. Da vet du at du har lykkes i verdens viktigste jobb. Gratulerer så mye til dere begge to…❤❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *