Phu for en dag!!

Categories Blogg

Tenk at et innlegg kunne føre til så mye arbeid , det burde jeg jo ha tenkt på før jeg publiserte. Som dere sikkert skjønner så jeg vært i dialog med Komplett i hele dag , men jeg må innrømme at jeg føler meg mer forvirret nå enn før. For når jeg bestilte disse brillene så betalte jeg med kort , og pengene for ut av kontoen i det øyeblikket jeg trykket kjøp. Saldoen var nå blitt 6000 mindre , og jeg hadde fått en litt slankere lommebok.

Ja det trodde jeg ihvertfall , for når pengene var gått ut av konto så går man jo ut i fra at de går til bedriften man handler ifra. Men idag ble forvirringen komplett (dårlig humør jeg vet), for nå kunne Komplett fortelle at jeg ikke hadde betalt for varen. Beløpet for kjøpet blir tydeligvis ikke trukket før varen blir sendt , og siden jeg ikke hadde mottatt noen vare så var jeg heller ikke trukket. Så da er det store spørsmålet , hva skjedde med pengene mine?

Rettigheter: tegninger.no

Så nå må jeg igjen sette en detektiv på saken , dette skjønner jeg ingenting av. Første bud er å sjekke nettbanken , ja og kanskje ringe banken. Dette ble litt av et styr , og alt på grunn av et par briller. Men jeg fikk i det minste en forklaring idag , ja og utallige beklagelser. I tillegg fikk jeg et gavekort på 1000 kr , ikke verst bare det. Men den beste beklagelsen kom fra den kundebehandleren som jeg følte hadde gitt meg dårlig service , kanskje han nå velger å forklare når neste kunde har problemer.

Jeg tror jeg har sittet limt til datamaskinen i hele formiddag , ja og enda mer når det dukket enda et problem opp. Idag fikk jeg nemlig melding fra en av dere lesere , og hun kunne fortelle at det var problemer med kommentarene på bloggen min. Jeg har jo fått meldinger tidligere også om at enkelte ikke får til å kommentere , kommentarene går liksom ikke igjennom.

Derfor tok jeg det videre idag , en henvendelse til support ble sendt av gårde. Dette var utenfor min kompetanse , og da er det godt å ha noen tekniske genier i bakgrunnen. Så det kan jeg anbefale dere lesere også , dersom dere har problemer med noe på bloggen min , så nøl ikke med å kontakte blogg.no. De svarer raskt , og jeg har bestandig fått god hjelp der. Idag var intet unntak , og svaret på spørsmålet om kommentarene ser dere under.

 

Kommentarfeltet ditt er i alle fall tilgjengelig. Alle innstillingene, som du finner under “innstillinger” og “diskusjon” ser riktige ut.

Jeg trenger mer info fra de som ikke får til å kommentere, evt. Altså hva skjer, får de feilmelding, låser siden seg, spinner den uten at noe skjer eller hva er det konkret som skjer. Gjerne også om de skriver fra mobil eller pc, og hvilken type nettleser.

Det kan høres ut som dette gjelder en timeout for enkeltpersoner, siden “kommer ikke igjennom” kan tolkes som at de får skrevet kommentaren, men ikke sendt den. De bør gjerne prøve fra flere nettlesere eller mobil/pc for å se om det kan endre noe.

Dette tyder på at det ikke er bloggen min som er problemet , men rett og slett bare litt treghet i nettleseren deres. Jeg har opplevd noe lignende selv , og da pleier det og løse seg om jeg lukker siden og prøver senere. Men dersom det blir et gjentagende problem så ville jeg ha kontaktet blogg.no , de kan nok bistå med litt hjelp.

Endelig er det fredag igjen , og denne helgen har jeg mye og se frem til. Imorgen bærer det avgårde på tur med oss , lørdagen skal tilbringes på Voss. Endelig skal jeg få mulighet til å stå på sidelinjen igjen , endelig kan jeg også få heie min datter frem på fotballbanen igjen. Så nå sitter jeg her og bare gleder meg , denne helgen blir bra. Jeg kommer meg i det minste ut , og det er bestandig godt å se noe annet enn fire vegger….

4 kommentarer

4 thoughts on “Phu for en dag!!

  1. Kjære dæ, du har virkelig hatt en fulltidsjobb med alt detektivarbeid !! Du finner altså ut av det mest!

    Riktig riktig goooood helg tel dæ når du og dokker skal på tur🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *