Og mørkt ble det…

Categories Blogg

Hjeeeeelp!

Det er krise 

ring 113 

eller 112.

Ring heller alle

alle nødetatene trengs!

Hårtustene fyker

og bikkja uler.

Ungene skriker 

nabovarsel må utsendes.

Gubben forsvant 

på do han skulle.

Tre timer er gått

og borte er han.

Føttene mine 

er nummen

i fire timer 

har de blitt hoppet på.

For noen har tatt over

kroppen til en liten gutt.

Naboen stakk innom 

men rømte like fort.

Nå er assistenten 

også blitt borte

en etterlysning er på sin plass.

Et krigsområde

befinner jeg meg i

her er gode råd dyre.

Ser dere gubben 

så send han hjem .

Jeg trenger hjelp

før huset brenner ned.

Ja for her er det krise

alt har gått i svart!

Jeg som trodde 

at ALS skulle ende mine dager.

Men en verre skjebne venter

for vi er uten  INTERNETT!!!!!

Rettigheter: tegninger.no

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Og mørkt ble det…

  1. Kjære Vivian! No er det ei stund sidan eg har lest bloggen din, faktisk ikkje sidan du skulle TIL Oslo. Så no har eg sete her og lese, eg har brølt av latter, kjent tårene pressa litt, og i det heile tatt, – eg er så rørt og imponert over deg og din kjære! Du var så utrulig vakker i kjolen din, og mannen din så flott! De er eit nydeleg par!
    Takk for at du deler så mykje frå ditt eige liv 💖
    Må Herren velsigna deg og dine rikt! Klem frå Ingvild
    God klem frå Ingvild

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *