“Nissen har vært her”

Categories Blogg

Jeg vet ikke hva klokken var , men dagslyset hadde enda ikke rukket å vise seg.

Små skritt kunne høres fra toppetasjen , raske skritt som beveget seg fort mot trappa.

Plutselig stoppet de opp , midt i trappa ble det veldig stille.

En knitrede lyd kunne nå høres , og like etter ble hele huset vekket til liv av en liten barnestemme.

 

“Nissen har vært heeeeeer”, en liten gutt ropte av full hals.

Fire fullstappede julestrømper var beviset , mens alle sov så hadde en rødkledd skikkelse lusket rundt.

Igjen går skyvedøren opp med et smell , to små øyne lyste mot meg i mørket.

“Nå må du stå opp mamma , nissen har jo vært her”, med hendene på ryggen og et stort smil sto han fremfor meg.

 

Den røde nisseluen danser lett på et lite hode , en liten kropp snurrer rundt i ring på gulvet.

Jeg må smile for meg selv der jeg ligger , igjen blir jeg påminnet om hvor heldig jeg er.

Heldig som får lov til å nyte enda en jul , enda en jul sammen med en liten gutt.

Sammen med mine kjære , ingenting betyr mer enn det.

 

Så nå er julen i gang her , det ene magiske øyeblikket etter det andre viser seg.

Nå sitter mor og sønn og nyter enda et høydepunkt , Tre nøtter til Askepott ruller over skjermen.

Så nå skal resten av dagen nytes med mine , jeg tar meg faktisk litt fri.

Men jeg er tilbake i morgen med et godt dokumentert innlegg om julekvelden , men i kveld skal jeg bare nyte.

 

Derfor benytter jeg denne anledningen til å igjen ønske dere god jul , og takke for at dere alltid er der.

Ta vare på hverandre og nyt denne magiske dagen , klem gjerne litt ekstra på de dere har lov til å klemme på.

Håper alle får en fredfull og god julekveld , og at dere har noen kjære sammen med dere.

Riktig god jul alle sammen , måtte alle deres ønsker bli oppfylt🎄

10 kommentarer

10 thoughts on ““Nissen har vært her”

  1. Riktig god jul fra meg også ❤️🤩⛄🎆🎇 Søt og god liten gutt 🥰👍🥰🎅🎁🎉🎉🎉🎅❤️❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *