Nedtellingen er begynt…

Categories Blogg

Helt på tampen vil jeg bare takke for det gamle.

Takk for at dere har vært der når tårene presset på

Takk for at dere var der når dagene var tunge

Takk for at dere var dere når solen skinte

Takk for at dere var der når gledene var mange.

Dere lesere, kjente og ukjente, dere har gitt meg så mye.

Dere har gitt meg håp når mørket la seg over meg

Dere ga meg styrke når jeg følte meg svak.

Tusen takk for at dere er der ute, dere gjør min hverdag til det bedre.

Så takk for det gamle, og måtte det nye året gi oss mange gode opplevelser, sammen. 

Farvel 2019 og velkommen 2020 💜

13 kommentarer

13 thoughts on “Nedtellingen er begynt…

  1. Takk for at du deler dine tanker med oss! Du får meg til å reflektere rundt eget liv. Ikke verst! ❤

    Riktig godt nyttår til deg og dine kjære.

    Klem fra Karen

  2. Hei !

    Det var flott å se deg på TV i kveld ! Du må være et veldig fint menneske som kan ha et slikt smil ! Jeg håper du får flere fine turer i fjellet !

    Beste hilsner fra Siri Evje

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *