Når netthandel blir eneste mulighet….

Categories Blogg

Reklame |

Nettet koker, mange sider går ned for telling. Teknologien gir oss muligheter, og nå bruker vi den som aldri før. For meg er teknologien blitt livreddende, den gir meg en mulighet som jeg ikke hadde sett for meg. For når sykdommen rammet hardt og brutalt så oppdaget jeg en ting , jeg gled mer og mer vekk fra samfunnet.

Enkle ting ble et ork, hverdagen ble så mye tyngre. Jeg kunne ikke løpe på butikken lenger, alt måtte planlegges til den minste detalj. Der jeg før kunne være spontan når jeg fikk lyst å kjøpe noe , måtte nå planlegges i forveien. Ting tar mye lenger tid når du er lam fra halsen og ned, og du må alltid tenke på hver minste ting.


Alt du trenger til turen finner du via linkene

Áhkká//Hestra Fjellvott Junior Barn friluftshansker Rosa 6//FÅK Varberg Rain Set Kids Barn regnsett Rosa 110/116//Primus Lite Plus Piezo friluftskjøkken OneSize

Shopping er nå nesten umulig, ihvertfall slik som før. Prøverommene er uaktuelle, alt må nå prøves hjemme. Dessuten må du sørge for å skaffe deg kunnskap på forhånd, og komme seg inn i butikken er alltid en fordel.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har møtt på hindre, en trapp eller en stor kant har hindret meg i og komme inn. Selve lokalene har også mye og si, rullestolen er både stor og tung. Noen ganger er butikkene så tett stappet med klær at det nærmest er umulig å komme seg forbi.

Derfor tar jeg et slag for netthandel , for meg er internettet blitt mulighetens land. I ro og mak kan jeg sitte hjemme og scrolle meg gjennom side etter side, jeg slipper å planlegge noe som helst. Passer det ikke er det bare å sende i retur, og i disse dager er det til og med fri frakt på mange butikker.

Saint Tropez//Only//Part Two

Nå har jeg ingen problemer lenger, jeg kan selv finne funksjonelle klær som passer til meg. Fornye hjemme? Ingen problem , bare gi meg datamaskinen. Det er bare en som ikke er så fornøyd, og det er gubben når bank kontoen blir tom….

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *