Når naboen trenger hjelp…

Categories Blogg

Det har vært mye fortvilelse hos meg mang en gang når gubben og Isak har løpt ut døren her for å grave hos naboen. For å si det sånn, det har gått noen timer nedi gata for far og sønn. Men Isak elsker det, derfor var gleden stor hos en liten gutt når han fikk beskjed om at idag skulle de igjen ned til naboen.

Det er en fryd og se på dem, begge to i like arbeidsklær og like ivrige er de også. Det er ingen tvil om at Isak er sin far opp av dage, de er som knoll og tott når de først setter i gang. Da forsvinner all min fortvilelse for synet av dem to er mer verdt enn at mine ting må vike, jeg sitter gjerne litt alene når jeg vet at de har det bra.

For en stund siden fikk jeg bilder tilsendt av naboen, bilder av to arbeidskarer i fullt driv. Jeg må bare dele disse med dere, for de sier så mye om samholdet mellom far og sønn, jeg blir ihvertfall aldri lei av å se på de. Nå ligger en av arbeidskarene og sover, og da syns jeg det passet bra med ett tilbakeblikk på arbeidet som allerede er gjort.

Håper dere har det bra, og nyt kvelden videre 💜

PS : Nå får dere ihvertfall se gubben i sitt rette element 😅

 

Selveste Kaptein Sabeltann kom også for å bidra… 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *