Når jeg lukker øynene..

Categories Blogg, Dikt 🌻

Når jeg lukker øynene svever jeg

Som en engel med utstrakte vinger 

Over høye fjelltopper og dype daler

Som en fugl flyr jeg over åpent hav

 

Når jeg lukker øynene danser jeg

Alene i regnet mens dråpene kysser mitt kinn

I en vakker blomstereng sammen med dere mine barn

Sammen med deg min kjære, til lyden fra våre bankende hjerter

 

Når jeg lukker øynene sanser jeg

En kjærlighet så stor

En tro som kan flytte selv det sterkeste fjell

En vilje så kraftfull , en vilje til å leve 

 

Når jeg lukker øynene føler jeg

Små kjærtegn som kiler min hud 

Varmen fra en liten kropp som kryper tett inntil meg

Dine ømme kyss som varsomt berører mitt kinn 

 

Når jeg lukker øynene ser jeg

Ser dine øyne som stråler mot meg

Øyne fulle av godhet og varme 

Så blå og klare, inn i sjelen jeg ser

 

Når jeg lukker øynene synger jeg

De vakreste toner til deg min kjære 

En mors kjærlighetssang til dere mine barn 

Med mine ord skal jeg for alltid holde dere trygge 

 

Når jeg lukker øynene elsker jeg

Jeg elsker dette livet for alt det er verdt 

Jeg elsker alle dere mine dyrebare 

For min kjærlighet vil aldri dø ut, gjennom mine ord vil den leve videre…

Fotograf Gøril Sætre

Fotograf Gøril Sætre 

4 kommentarer

4 thoughts on “Når jeg lukker øynene..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *