Helgekos 💜

Categories Blogg

“Det brenner! Ring, ring, Brannmann Elvis, du mÄ vĂ„kne”. SĂ„ var det altsÄ pĂ„ an igjen. Som alltid i helgene, blir jeg vekket av en liten gutt som gjerne vil leke. SĂ„ da er det bare Ä stĂ„lsette seg, for jeg vet utmerket godt hva som kommer


Senga gÄr ned, ryggen min blir kjÞrt opp og beina blir hevet. For du skjÞnner, er det en ting den lille krabaten har lÊrt seg, sÄ er det hvordan alt av elektrisk utstyr som jeg har fungerer. I dag ble senga mi omgjort til Brannbil, han var Brannmann Sam og skulle kjÞre, og det innebÊrer at jeg mÄ sitte slik at han kan stÄ bak.

Den som kunne vĂŠrt flue pĂ„ veggen, for det mÄ vĂŠre litt av et syn! Jeg har knapt fĂ„tt opp Ăžynene, rekker ihvertfall ikke Ä svare fĂžr han er i gang. “Brannmann Elvis, er du klar”? Jeg klarer bare Ä grynte til svar, for med strekk i ryggen, krampe i magen (fordi beina presser seg opp i mageregionen), sĂ„ er det ikke bestandig enkelt Ä svare, ikke puste heller nĂ„r jeg tenker meg om  đŸ€Ł

Men vet du, jeg elsker slike morninger, jeg ville ikke vĂŠrt det foruten. For jeg elsker Ä leke med den gutten, bli med inn i hans fantasiverden, en verden der ingenting er umulig , en verden bare for oss. Det er en perfekt mĂ„te Ă„ starte dagen pĂ„ det 💜

VĂŠret er fryktelig skiftende ute, sĂ„ jeg vet ikke om jeg orker Ä gĂ„ ut i dag. Jeg hadde et hĂ„p om Ă„ komme meg pÄ fotballkampen til min datter ikveld, men jeg mangler sjĂ„fĂžr. Det er midt i liggetiden til Isak, og da blir det vanskelig. Jeg skulle Ăžnske det var lov Ä spille med “GoPro” kamera, da kunne jeg virkelig ha fulgt med đŸ€ŁDet er og blir min store lidenskap Ä se henne spille fotball, sĂ„ jeg hĂ„per det ikke blir lenge til neste gang.

Jeg fĂ„r heller heie hjemmefra, og sende over gode tanker. Krysser fingrene for at det blir seier idag. Isak er nÄ ute og leker, for Ăžyeblikket skinner solen, men du kan vĂŠre sikker pĂ„ at innen jeg har fĂ„tt pĂ„ meg klĂŠr, sÄ bĂžtter det ned igjen. SĂ„ jeg tror jeg holder meg inne, ihvertfall forelĂžpig. Jeg fĂ„r heller Chrome en ny episode av “The Blacklist” og kose meg med det.

HĂ„per dere fĂ„r en  nydelig sĂžndag alle sammen


 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *