Når en frisør fikk meg til å gråte

Categories Blogg

Reklame | Linc frisør

Jeg vet knapt hva jeg skal si , tårene renner her jeg sitter. Endelig var dagen kommet , jeg kjente det på hele meg når jeg våknet idag. Med sommerfugler i magen sto jeg opp , tiden kunne ikke gå fort nok.

Men før jeg visste ordet av det var tiden der , og inn døren kom et fyrverkeri av en dame. Jeg tror faktisk gubben møtte sin likesinnede idag , for dette var en dame som pratet rett fra levra. Huset ble fylt med latter , vekk var alle sorger fra en ellers så trasig hverdag.

Aldri har jeg ledd så mye som jeg gjorde idag , og aldri har jeg følt meg bedre ivaretatt hos en frisør. Inn kom hun med eska full , flere hårtuster med rødfarger ble lagt på fanget mitt. For det viste seg at denne dama hadde tenkt å ta det fullt ut , hele tre rødfarger skulle opp i mine lyse lokker.

Jeg er ikke den som sier nei , her var det bare å sette i gang. Men jeg må innrømme at jeg kvapp litt når jeg så fargen etter den var blitt blandet , og det var da jeg forsto at dette kom til å bli litt av en forvandling.

Etter både klipp og farge var unnagjort så var det bare å vente , ventetiden ble brukt til å pønske ut hvordan dusjingen av håret skulle foregå. Men dette var en dame som tydeligvis var vant til å kaste seg rundt , og før jeg visste ordet av det ble hun like så godt med gubben og meg inn i dusjen.

Dere husker kanskje hvordan det gikk forrige gang gubben skulle vaske ut fargen , da ble jeg våt fra topp til tå. Men ikke denne gangen nei , for det beste samarbeidet oppsto mellom en frisør og gubben. Det er ikke hver dag jeg har så mye selskap i dusjen , men så er det ikke hvem som helst som får lov til å dele dusj med meg og gubben heller da 🤣

For en service jeg har fått i dag , jeg har ikke følt meg så fin siden jeg var på Vixen. Jeg har kjempet mot tårene i tre timer idag , men når hun gikk ut døren så klarte jeg ikke holde meg lenger. Til og med gubben ble imponert , så imponert at han betalte mer enn det vi hadde avtalt. Det tror jeg aldri har skjedd før , og bare det sier mye.

Så kjære Linda , tuuusen millioner takk. Jeg har ikke ord nok når jeg skal forklare hva dette betyr , men du skal vite at det betyr så uendelig mye for meg. Takk for en fantastisk behandling , og takk for at du tok deg tid til å hjelpe meg. Så hvis dere bor i Bergen og trenger en frisør time så anbefaler jeg på det sterkeste denne dama , søk opp salongen hennes Linc frisør , jeg kan love at dere ikke vil bli skuffet.

Under kan dere se bilder av hele prosessen og ikke minst resultatet til slutt , jeg kan ikke slutte å smile her jeg sitter. Til slutt må jeg takke min kjære slektning som fikk denne dagen til å gå i oppfyllelse , Karen-Marie du er helt fantastisk 🧡

Ja slik så det ut
En klipp var nødvendig
Allerede bedre
Var det rødt du ville ha?
En siste klipp

 

Trommevirvel takk…….

Er det maling mamma?

For en dag!!!

24 kommentarer

24 thoughts on “Når en frisør fikk meg til å gråte

  1. Gud hjelpe meg for en gudommelig og vakker farge du fikk, fytti altså. Denne var bare helt, helt perfekt til deg og du ble utrolig nok enda flottere enn du var fra før. Nydelig…….

  2. Du blei kjempefin, stilig farge….den kledde du🤗. Den servicen er deg vel undt, tenk så godt å få sånn behandling av en frisør❤️

  3. Førr ei dame💕 wow altså.
    Den fargen kledde du, helt nydelig, dyp glans i den.
    Flink frisør. Noen mennesker er bare engler, hun og slektningen din er to blant de få. Og dette fortjente du virkelig.

    Er det ikke underlig hva litt oppfriskning av yttersiden gjør med innsiden😊

  4. WOW!! For et resultat! Aldeles nydelig ble du!🤩👸 Det var en frisør som visste hva hun driver med!

    Ønsker deg en god og fargerik søndag 💛🌻

  5. Så fin du ble❤️❤️❤️Og for en frisør og service 👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  6. Åh wow for en lekker farge!!! Og den kledde du virkelig til fulle 🙂 Fantastisk!!

    Tenk å treffe på slike mennesker som bare “gjør”dagen <3

    Ønsker deg en god søndag!!

    klem

  7. Wow dette kledde du .Er selv fan av den type farge.Den er markerende og fin og setter farge på dagen din sier utrolig fin ViviAn❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *