Nå har jeg fått frisør!

Categories Blogg

Noen ganger blir jeg bare satt ut , nestekjærligheten blåser meg av banen når jeg minst aner det.

Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene en godhet så stor , jeg blir både ydmyk og rørt.

Nå skal det ikke så mye til før jeg tar til tårene heller da , i vertfall ikke dersom du spør gubben.

Han mener nemlig at jeg burde skru av krana litt mer , i følge han kunne jeg ha vannet hele Afrikas befolkning med kun en tårekanal.

 

Dere vet jo hvor frustrert jeg har vært over håret mitt , ja du er temmelig desperat når du utnevner en hårløs gubbe til frisør.

Men jeg så ingen andre muligheter , og du kan tro jeg har vridd hjernen min de siste dagene.

Jeg har lett på nettet etter noen som kunne komme hjem , men det var tydeligvis vanskeligere enn jeg trodde.

Til slutt ga jeg opp , og dere vet jo hvordan det endte.

 

For selv om mine to kjære prøvde å hjelpe så ble det ikke helt det samme , det er noe med den opplevelsen av å dra til frisør.

Plukke ut en farge og vite at resultatet blir bra , legge håret sitt i et par erfarne hender.

Og nå får jeg den muligheten , takket være en fantastisk dame som ringte sin egen frisør.

Så på lørdag skjer det , jeg får nå en frisør hjem til meg!

 

Det som imidlertid rører meg mest er tanken på denne dama , en slektning av meg som alltid gir med hele seg.

For selv hun egentlig har mer enn nok med sitt akkurat nå , så tar hun seg likevel tid til å hjelpe meg med å finne en løsning på det som egentlig er en bagatell.

Hun ringer sin frisør og ordner med en dialog , hun tar seg tid selv om hun har all grunn til å la være.

Derfor blir jeg så rørt , og jeg skulle så gjerne gitt noe tilbake.

 

Men med en kropp som ikke fungerer lenger så er det ikke mye jeg kan gjøre , alt jeg har er mine ord.

Jeg kan bare si takk kjære deg , takk for at du gir meg den største gaven.

En gave gitt fra hjertet , en gave som betyr så uendelig mye.

Så nå gleder jeg meg bare til å vise dere resultatet , for dette blir såååå bra…

 

Under ser dere to bilder , jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken farge jeg liker best. Det blir spennende å se hva frisøren kan trylle frem , jeg kan nesten ikke vente 😊

Bilder lånt fra Google

1 kommentar

1 thought on “Nå har jeg fått frisør!

  1. Jeg elsker røde hårfarger, jo mer intens, jo bedre….Men jeg har dempa meg litt de siste årene…. De to siste pakkene med den intense rødfargen, de satte jeg på en hylle der hvor jeg jobba før, vi kaller den hylla “den siste hvile”, neste punkt er ut i kontaineren…Har vi noe vi ikke har bruk for. så setter vi det der, og det meste forsvinner stille og rolig! Men jeg fikk meg en flir da jeg oppdaga at ei av jentene plutselig kom med “Intens rød”farge på håret sitt….Hun var fin! Men jeg turde ikke si noe….
    Så bare kjør på du, med egen frisør og det hele <3 Lykke til, gleder meg til å se resultatet <3 <3 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *