Nå er det godt å være syk…

Categories Blogg

Det er nesten for godt til å være sant , jeg tør nesten ikke blunke for da er jeg redd det forsvinner.

En lang vinter er over , jeg kan nå begynne å leve igjen.

Solen skinner fra en skyfri himmel , og de varme solstrålene stryker over mitt kinn som en varm etterlengtet klem.

Frihetsfølelsen er vendt tilbake , med en hånd godt plassert på joysticken kan jeg igjen bevege meg rundt uten hindringer.

 

Ingen kulde , bare varme.

En varme som puster nytt liv i alt rundt meg , naturen våkner sakte men sikkert til liv.

Det føles som om jeg har sovet i hundre år , en lang dvale er over.

Jeg lukker øynene og lytter , det eneste jeg hører er naturens vakreste melodi.

 

Fuglene synger våren inn , de synger seg rett inn i hjertet mitt.

En sildrende bekk får sjelen til å våkne , jeg kan føle hvordan den danser inni meg.

Jeg trekker pusten , føler hvordan den friske vårluften fyller lungene mine.

Det duggfriske gresset strekker seg sakte opp mot solen , jeg kan nesten høre det gror.

 

Livet er herlig nå , for første gang på lenge tenker jeg at det er godt å være syk.

Livets evige jag er for lengst over , nå kan jeg bare nyte.

Ingen som maser , ingen stress.

Omringet av naturens vakreste melodi føler jeg på det , hvor heldig jeg er som kan sitte her mens andre jager rundt…

4 kommentarer

4 thoughts on “Nå er det godt å være syk…

    1. Ja nå virker det som om sola skinner over hele landet , og det tror jeg vi trenger alle mann 😍Men dessverre er det meldt regn her i morgen , kanskje like greit i følge gubben , for jeg er rød som en hummer her jeg sitter💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *