Med hjertet i halsen…

Categories Blogg

Jeg må bare vise dere en film og bilder fra vakre Loen som min datter har tatt i dag.

De tok nemlig skyliften opp til Loens høyeste utkikkspunkt, men i motsetning til dem så var det noen som fant andre måter å komme seg ned igjen på.

Basehoppere og paragliding instruktører kommer langveisfra for å leke seg på toppen, Loen er et eldorado for ekstremsportutøvere.

Så hvis dere syns jeg er tøff som setter meg i en spesialbygd rullestol for å fly så er det ingenting i forhold til disse gærningene, tankene mine gikk til Amun som også har løpt ut herfra.

Jeg fikk magesug bare av å se på denne filmen, dette hadde jeg aldri hatt nerver til å prøve….

PS : Legg merke til at han kysser Kjæresten før han hopper, de vet godt hvor farlig dette er. Dessuten er det bare fire dager siden en basehopper omkom i Loen, hun tok også skyliften opp og skulle fly ned igjen. Legger også ved en film fra skyliften og tre andre basehoppere, så dere får se hvor høyt det egentlig er…

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Med hjertet i halsen…

  1. Hadde ikke turt det. Sikkert litt av en opplevelse for dem som tørr 🤩🏞️ Fantastiske bilder👍🧡💛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *