Lite lyst til ingenting…

Categories Blogg

Jeg fikk nå vært mye ute i går, faktisk i seks timer , noe som gjorde godt for kropp og sjel. Men jeg føler meg “avskrudd” for tiden, jeg føler meg tom. I dag hadde jeg ikke lyst til å stå opp i det hele tatt, men som alltid tvinger jeg meg, og som vanlig sitter jeg her i lenestolen og skriver til dere. Jeg ble så glad i går når min mann holdt avtalen sin og kom hjem for å grille.

Enda gladere ble jeg når han kunne meddele at det ikke ble graving idag, han hadde gjort seg ferdig for helga i går. Så da skulle man tro at jeg spratt opp av senga i dag, klar for nye eventyr. Men neida, luften er gått ut av meg, jeg har null energi, jeg har mest lyst til å krype inn i et mørkt hull og bli der, ihvertfall til jeg føler meg bedre.

Gudene skal vite at jeg gleder meg til ferie, jeg trenger påfyll av nye opplevelser, jeg er ikke skapt for å sitte i en stol dag ut og dag .Ingen er det, denne forbannede sykdommen altså, pokker så lei jeg kan bli til tider.

Jeg hadde forhåpninger om at vi idag kunne gjøre noe med familien, litt kvalitetstid, men alltid er det noe som kommer i veien.  Nå er jeg ikke sint lenger, bare oppgitt over egen situasjon. Jeg er lei av å ikke kunne finne på ting på egenhånd, ikke kunne styre min egen tid. Heldigvis er det et lyspunkt med denne dagen, jeg skal på kamp. Det gleder jeg meg til, sitte på sidelinjen og heie frem min datter og laget. Isak og min mann skal også være med, så da får vi i det minste litt tid med hverandre.

Jeg tror egentlig at jeg trenger en stille stund for meg selv snart, få luftet tankene litt, jeg må ta grep selv, for nå er jeg lei av å være i dårlig humør.Egentlig skulle jeg ha tatt meg en dram eller to, men siden jeg må ha hjelp til det også, får jeg heller finne på noe annet. Herlighet, jeg kan ikke drikke meg dritings på egenhånd heller lenger, nei nå er alt håp ute 😂

Men alvorlig talt, det er fryktelig slitsomt å være i dårlig humør, det tømmer meg for krefter. Så derfor sier jeg at nok er nok, nå er det på tide med en endring! Så når ingen andre tar grep, så gjør jeg det selv 🤗Kanskje jeg skal booke meg en helg på et spahotell, bare meg og assistenten? Forutsetningen er at hotellet har bar, for helt alvorlig, jeg trenger en dram, og den må være sterk 😏

God søndag alle sammen… 

4 kommentarer

4 thoughts on “Lite lyst til ingenting…

  1. kjære Vivian…ta deg ett spa og ta deg den drinken…kos deg…det fortjener du..gjør ting som er godt for deg..trist å høre du har du har det sont..tenk på deg sjøl nå..kos deg med alt som kan gjøre deg godt..det fortjener du.gla i deg søta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *