Kvelden før dagen 😊

Categories Blogg

Endelig er vi kommet oss på hotellet og har funnet roen. Turen over fjellet har gått over all forventning, det er helt herlig å være på tur bare oss voksne. Det er litt lettere når det bare er oss, vi har jo også med en assistent så min mann får litt avlastning. 

Denne kvelden legger jeg bare ut noen bilder fra turen, jeg har planer om å nyte resten av denne kvelden. Dere får sende meg gode tanker og krysse fingrene for meg. Jeg er nå forbausende rolig ennå ihvertfall, så vi får bare håpe det vedvarer. Nå skal jeg se litt på TV og så blir det nok tidlig kveld på oss.

God klem til dere alle…

Hyggelig møte med en hyggelig fyr 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Kvelden før dagen 😊

  1. For ei dame….for en mann….ønsker dere alt godt….flotte på TV’n…så ungene er nok skikkelig stolte nå.

  2. Hei!

    Jeg så deg på God Morgen Norge og ble veldig rørt, synes du er en utrulig flott dame. Jeg har på grunn av egne helseproblemer gjort en del research de siste årene og vil gjerne dele det med deg i håp om at det kan være til hjelp. Det viktigste jeg har funnet ut er at tungmetaller er ofte et underliggende problem ved autoimmune sykdommer, neurologiske sykdommer, tarmproblemer og andre kroniske helseplager. Kvikksølv er den størst synderen. Spesielt for deg vil kanskje denne forskningsrapporten være interessant «Recovery from amyotrophic lateral sclerosis and from allergy after removal of dental amalgam fillings Redhe O & Pleva J Int J of Risk Safety in Medicine 4 1994 229-236»
    Selv om noen mener det ikke er nok studier på amalgam, vet vi nok om hva kvikksølv gjør med kroppen, og amalgam er da 50% kvikksølv. Men bare så det er sagt så må bli fjernet av en trygg IAOMT/SMART sertifisert tannlege. Du kan dra til utlandet for dette eller så er det to slike klinikker i Oslo, Stemland klinikken og tannlege Pål Hermansen. Dette er utrolig viktig, da forhåndsregler ikke blir tatt når en «vanlig» tannlege fjerner amalgam, og eksponeringen er massiv når man borer i en amalgamfylling. Det er da dampen du puster inn som er den største eksponeringen. Man kan også ha blitt eksponert på andre måter som vaksiner på 80 og 90 taller (fortsatt i influensa vaksiner), i lysstoffrør og sparepærer, i fisk osv. Jeg vil virkelig anbefale deg å se på Andrew Cutler-protokollen. Dette er den eneste trygge protokollen, det å ta ting som chlorella og koriander har gjort folk veldig veldig mye verre. Du kan lese noen suksess historier ved å google “andy cutler success stories” (nr 11, Linda, har reversert sin MS diagnose), og for en god artikkel om kvikksølv toksisitet og protokollen du kan google «andy cutler rebecca lee weston price» og det er den første som kommer opp. Men det beste stedet å lære og få støtte er gjennom Facebook-gruppen «Andy Cutler Chelation: Safe Mercury and Heavy Metal Detox» på engelsk og den skandinaviske gruppen «Supportgruppe for folk som bruker Andy Cutler protokollen». Ønsker deg lykke til og det aller beste! Og vær så snill å send meg en mail om du lurer på noe eller bare vil prate:)

  3. Jeg så dere.på frokost TV 2 ganger har og sett det i reprise.Dere var så fantastiske flotte mennesker..utrolig flotte nå går det mot sommer goe tid for alle.dere må nyte dagene håper vi får en flott sommer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *