Helt fantastisk!!

Categories Blogg

Nå trekker jeg et lettelsen sukk, helt utladet ligger jeg nå i senga på hotellrommet, lykkelig og fornøyd. Så dere min mann? Herregud er det rart jeg elsker han? Jeg er så imponert og stolt over hvor flink han var, han bringer virkelig frem det beste i meg.

For en opplevelse dette har vært, og jeg kan ikke berømme God morgen Norge nok for måten de har tilrettelagt for oss på. Ikke minst de fantastiske programlederne for måten de tok imot oss på, både før og etter sending. Nå skal jeg få med meg reprisen før vi starter hjem igjen til hverdagen. Legger selvfølgelig ut noen bilder fra min mest begivenhetsrike dag hittil i livet. Håper dere får en strålende dag…

 

16 kommentarer

16 thoughts on “Helt fantastisk!!

  1. Det var så sterkt å se dere 💜deres kjærlighet lyste , din omsorg og kjærlighet for din familie er størst av alt. Det står respekt av hvordan du har klart å snu tanker og følelser.Når livet er så tøft så er Kjærligheten enda viktigere 💜💜💜

  2. So nydelig du var i dag!
    So masse kjærleik og omtanke de utrstrålar ♥️
    Heiar på deke alle 😍

  3. Kjære deg! Du var så vakker i dag, du strålte! Jeg tar virkelig av meg hatten for hvordan du har klart å snu tanker og følelser i den håpløse situasjonen du er i. At du klarer å finne positive ting, og glede deg over små (for andre selvfølgelige) og hverdagslige ting er bare imponerende. ALS tok min mamma for 2 år siden. Mest av alt ønsker jeg meg at forskerne gjør store framskritt og finner en kur som også du kan få glede av. Krysser fingrne for det 🤞🏻Fortsett å nyt livet med mann og 4 flotte barn som best du kan. Heier på deg 💪🏻👏🏻

    1. Så trist å høre om din mor 💜Det er en grusom sykdom. Vi ber alle for at det skal komme en kur, og for at det skal komme bedre retningslinjer for alle med denne sykdommen 💜

  4. Så utrolig tøft av deg/ dere å fronte denne brutale sykdommen. Var vondt vakkert å se innslaget 😢😍Ønsker deg Vivian, Geir Håvard, barna og alle som betyr mye for dere, mange gode øyeblikk og stunder ❤

  5. hei Vivian:)såg dere på tv idag rørende❤ fikk ikke med meg alt skal se resten i morgen da har jeg fri.Du var så vakker der du satt og godt du har god støtte i mannen din❤ Dere er så sterke en flott familie har du❤klem

  6. Utrolig tøff er du👏 Så godt å se at ALS kommer mer fram i media. Ønsker det beste for dere fremover. Og at utviklingen på sykdommen går sakte. Jeg lever med samme sykdom selv. Fikk diagnosen da jeg var nesten 37. Nå er jeg 46. Jeg har akkurat opplevd det største målet jeg satt meg da jeg fikk diagnosen og det var å få være med å feire min yngste datters konfirmasjon. Den var på søndag. Så stå på❤

  7. Hei😊 Ble så rørt og imponert, av intervjuet av dere❤ For en styrke og evne til å se d positive i livet, selv om situasjonen er vanskelig😥 Jeg vet litt om det, siden jeg mistet min kjære mor pga ALS for 6 år siden..😔 Jeg håper for deg og andre, at det snart kommer et gjennombrudd i forhold til behandling! Det virker iallefall, som om det etter hvert blir mer fokus rundt sykdommen..🤔 Lykke til videre💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *