Kjærligheten lever💜

Categories Blogg

“Æ ska bære dæ te det siste kjære” sa min mann til meg igår, og for meg er det den største kjærlighetserklæringen.
Handlinger sier mer enn tusen ord, jeg trenger verken konfekt eller røde roser.
Hver eneste dag mottar jeg en kjærlighet så stor, og hver kveld legger jeg meg med en stor dose takknemlighet.

For seks år siden ble det mørkt, sakte men sikkert kjente jeg hvordan jeg driftet avsted. Bølger av redsel hindret meg fra å se, jeg var i ferd med å drukne i min egen sorg.
Men du ble min livbøye min kjære, gang etter gang kom du meg til unnsetning. Du dro meg opp når jeg selv hadde gitt opp, og etter seks år gjør du det fortsatt.

Livet med deg er en velsignelse, jeg hadde aldri klart meg uten deg.
Du gir meg aldri opp, hver dag viser du meg en indre styrke så stor.
Den kjærligheten du gir meg er ubeskrivelig, og din ståpåvilje er enorm.
Hver kveld bærer du meg i seng, ikke fordi du må men fordi du vil.
Det er den største kjærlighetserklæringen for meg, gjennom handling gir du meg så mye.

Til døden skiller oss min kjære, du er min eneste valentine.
Takk for alt du gir meg hver eneste dag, takk for at du holder ut.
Du er den som hindrer meg fra å drukne, i dine armer er jeg trygg.
Jeg elsker deg kjære, du er mitt fyrtårn når mørket blir altoppslukende…

7 kommentarer

7 thoughts on “Kjærligheten lever💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *