Mens jeg venter på våren…

Categories Blogg

Reklame | Posterstore rabattkode mammapaahjul50

Som alltid har jeg store planer denne våren også, jeg kjenner at det kribler i kroppen bare jeg tenker på det. Gubben derimot himler bare med øynene, han vet nemlig hvem som må utføre alle planene til kjerringa.
Men han kan takke seg selv denne gangen, for det var faktisk han som kom opp med en genial ide. Jeg har nemlig alltid drømt om glassrekkverk på verandaen ute, men prisen for en 15 meter lang veranda satte en stopper for det prosjektet.

 

Det var da gubben foreslo pleksiglass, myyyye billigere og helt genialt spør du meg.
Men det aller største prosjektet er kjelleren, og i år har den hovedprioritert.
Det var tanken på kjelleren som fikk meg til å gå inn på min nye favoritt nettside, nemlig posterstore.
Jeg elsker plakatene deres, her er det noe for enhver smak. I tillegg har de rammer også, noe som gjør shoppingen lettere.

Jeg ble så fornøyd med gangen vår i fjor, plakatene fra posterstore gjorde hele rommet. Og nå fikk jeg igjen en mulighet til å skaffe meg flere bilder, for målet er at kjelleren skal bli like fin.
Ja jeg begynner kanskje i feil ende, kjelleren er jo ikke påbegynt enda. Men om jeg så må leie inn folk så skal kjelleren bli ferdig i år, og den skal dekoreres med plakatene til posterstore.

Det er rart hvordan noen bilder bare treffer deg, og det var nettopp det som skjedde meg denne gangen. Jeg kom nemlig over en ny plakat som jeg ikke har sett før, og den traff meg rett i hjertet. Det kunne like så godt vært meg og gubben som var avbildet, jeg som sakte drukner og gubben som prøver å dra meg opp. Selv gubben reagerte på bilde, så det måtte jeg bare ha.

Nå er jeg så heldig som igjen har fått en rabattkode som jeg kan dele med dere, så dersom noen av dere vurderer å oppgradere bildeveggen så får dere nå 50% på plakatene (alle utenom selection kategorien) hos posterstore. Skriv inn mammapaahjul50 i gavekort/rabattkode feltet når du skal betale, så får du 50% avslag på prisen. Jeg kan garantere et fantastisk utvalg, så kan jo våren flytte inn mens vi venter…

 

16 kommentarer

16 thoughts on “Mens jeg venter på våren…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *