Kjære Erna…

Categories Blogg

Kjære Erna,  når du gikk på badet i morges for å starte en ny dag , tenkte du på oss” da?

Kjære Erna, når du spiste frokost med dine barn, tenkte du på “oss” da?

Kjære Erna, når du kysset mannen din farvel, tenkte du på “oss” da?

Kjære Erna, når du kledde på deg yttertøy, tenkte du på “oss” da?

 

Kjære Erna, når du satt i bilen på vei til jobb, så du “oss” da?

Kjære Erna, når du gikk igjennom Karl Johans gate, så du “oss” da?

Kjære Erna, når du slo opp paraplyen fordi det begynte å regne, så du “oss” da?

Kjære Erna, når du sa god morgen til din kollega, så du “oss”da?

 

Kjære Erna, når dere avskaffet gratis fysioterapi til syke, tenkte du på “oss” da?

Kjære Erna, når det ble bevilget penger til forskning, tenkte du på “oss” da?

Kjære Erna, når du snakket så varmt om BPA ordningen, tenkte du på “oss” da?

Kjære Erna, når de åpnet Ekspertpanelet og vi ikke fikk delta, tenkte du på “oss” da?

 

Kjære Erna, når jeg lå i sengen i dag og ingen kom og hjalp meg, hvor var “du” da?

Kjære Erna, når min datter kom inn til meg i morges bare for å se om jeg fortsatt lever, hvor var “du” da?

Kjære Erna, når legen nektet å hjelpe meg, hvor var “du” da?

Kjære Erna, når vi igjen fikk avslag om å prøve medisiner, hvor var “du” da?

Kjære Erna, når min sønn måtte dra på legevakten uten sin mamma, hvor var “du” da?

Kjære Erna, når rullestolen min ble ødelagt og jeg satt inne i tre uker fordi NAV hadde gjort en feil, hvor var “du” da?

 

Kjære Erna, når du kom hjem i ettermiddag, tenkte du på “oss” da?

Kjære Erna, når du tok deg en etterlengtet dusj, tenkte du på “oss” da?

Kjære Erna, når du kysset dine barn godnatt, tenkte du på “oss”  da?

Kjære Erna, når du la deg tett inntil din mann under den varme dyna, tenkte du på “oss” da….

 

Fuck ALS… 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *