Karantene og operasjon

Categories Blogg

Ja da er vi også i karantene, nå må vi legge en plan.

De neste 48 timene blir lange, lenge å vente på svar.

En liten gutt har mange spørsmål, og vi prøver å svare så godt vi kan.

Jeg kjenner det godt, hjertet hamrer i brystet.

Nå må vi få tak i mat, så nå ringes det rundt.

Men imorgen må jeg ut, uavhengig om det er karantene eller ikke.

Jeg har nemlig en operasjon jeg må ta, PEGen må byttes.

Selvfølgelig kjenner jeg på det, først så nektet jeg å møte opp.

Hele sykehuset er jo blitt fremstilt som den rene smittebomben, så jeg hadde ikke mye lyst.

Men jeg må gå, for begge løpene i PEGen er ødelagt.

Jeg har fått beskjed om å møte opp, de har prøvd å berolige meg.

Likevel kjenner jeg på det, det blir bare verre og verre for hver dag.

Samtidig er jeg glad for at de vil hjelpe meg , glad for å få hjelp.

For selv om jeg både spiser og drikker så må jeg få medisiner, og de må jeg ta gjennom PEGen.

Så nå krysser jeg alt jeg har, håper på at disse timene går fort.

Legen som tok prøver av Isak sa vi ville høre noe før helgen , enten per Sms eller så ringte de.

Jeg håper på melding for da er det godt nytt , da er prøven negativ.

Nå er internettet også nede, skulle vel egentlig bare mangle.

Vi får virkelig prøvd oss i disse dager, ja vi må bare holde ut….

8 kommentarer

8 thoughts on “Karantene og operasjon

  1. Lykke til. Jeg tror sykehusene er godt rustet, i det minste er vi det her. Vi spritdesinfiserer og vasker hele tiden. Tar på munnbind hansker og smittefrakker ved det minste kremt fra pasienten. Halve staben er hjemme i karantene og pasienter som kan vente sendes på dør

  2. Vi må bare tøffe oss opp. Jeg gruer meg hver gang jeg må på sykehuset for behandling nå. Men jeg må jo…Sist durte jeg gjennom korridorer og dører med engangshansker på. Berører ikke noe der. Rart at man føler sykehusene er pestbomber og hjemme tryggest nå.
    Lykke til i morgen! ❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *