Jeg vet ikke hva jeg skal si 🤍

Categories Blogg

Igår skjedde det igjen, en flodbølge kom flommende over meg.

En flodbølge av omsorg og varme, jeg har ikke ord lenger.

For dere aner ikke hvor mye det betyr, ordene strekker rett og slett ikke til.

For gjennom alle deres heiarop, gjennom all deres omsorg, får jeg ny energi tilbake.

Dere gir meg styrke til å fortsette med å skrive, gjennom dere får jeg nytt mot.

Bloggen min er ikke bare en blogg, for meg er den faktisk livsviktig.

Gjennom den for jeg utløp for alle mine følelser og tanker.

Bloggen bidrar til at jeg også har noe å stå opp til hver morgen.

Hver dag gleder jeg meg til å ta fatt på et nytt innlegg, og hver dag gleder jeg meg til å se om dere liker det jeg skriver.

Jeg har faktisk fått en ny mulighet, jeg har fått en ny mulighet til å være en del av samfunnet.

For det er ikke til å legge skjul på, når man blir alvorlig syk så mister man fort sin plass i samfunnet.

Men jeg er heldig. Jeg har ikke bare fått en plass i samfunnet, jeg har fått mange nye venner.

Ja for det er det dere lesere har blitt for meg, mine venner. 

For dere er der alltid, dere er der i gode og onde dager.

Jeg tok meg i det igår, for hadde jeg vært frisk hadde jeg ringt en venninne.

Ringt for å dele gleden over VIXEN, ropt ut alle mine følelser.

Men jeg kan ikke ringe lenger, jeg kan ikke rope ut all min glede lenger.

Men dere har tatt den plassen, nå har jeg hundrevis av venner som jeg kan dele gleden med.

Er ikke det fantastisk?? Jeg er heldig jeg.

Så tusen takk til dere alle, takk for at dere er der.

Nå håper jeg dere fortsatt vil følge meg på min reise.

Det kommer til å bli tøft, men det kommer også til å bli godt.

For gledene finner oss alltid, uansett hvor mørkt det er.

Det fikk jeg erfare i går 💙

Husk å stemme, VIXEN +ALS, er det ikke utrolig?? Stemme kan dere gjøre Her!

Og husk, det er mulig å stemme mer enn en gang.

Ha en strålende dag alle sammen, nyt dagen for alt den er verdt💜

27 kommentarer

27 thoughts on “Jeg vet ikke hva jeg skal si 🤍

  1. ❤️Hvis det VIRKELIG er en verdig vinner, så er det DEG 🙏❤️ Jeg heier også på deg 💪 Leser ingen andre blogger…faktisk..
    Det er så mye utrolig dårlige innlegg der ute, som ikke kan kalles blogg etter min mening. Folk som tror de kan ALT, og gir dårlige råd, leker «verdensmester» 🙄 Sånt liker ikke jeg nei!
    Derfor leser jeg ikke blogger, som omhandler kan-alt og vet-alt! Bortsett fra å rote rundt i disse matbloggernes sider, det blir noe annet. Leser da kun oppskriftene 🤩🤪
    Men DU har noe viktig å skrive om, du er flink, og det er basert på dine tanker, opplevelser og liv – og det er reelt Du tar oss med på en reise 🙏 Jeg beundrer deg, det er fint å lese det du skriver, og trist, du gir oss styrke…til tross for din egen såre situasjon ❤️
    Så ja, DU er den verdige vinner ❤️
    Ønsker deg en fin dag med mye skriving og gode følelser ❤️

    Varm klem fra Ninni

  2. Du må rett og slett bare lene deg godt tilbake og bare NYTE! <3 Eg skal påse og oppfordre alle mine lesere til å stemme hver eneste dag, har også sendt av gårde noe oppfordringene til våre "kollegaer" som er helt der oppe at de må gjøre det samme 🙂 Så satser me på at dette går veien 🙂 Selv uten stemme har du en veldig viktig røst som på alle måte må ut der 🙂 Nyt dagen og sol deg i alt som kommer din vei <3

    Go`klem Vibbedille 🙂

    1. Du er bare helt fantastisk Vibbedille 🤍Jeg er så takknemlig for at jeg har deg i ryggen, du fortjener kun det beste. Tuuuusen takk for alt du gjør 🤍

  3. Takk for at jeg får følge deg! ❤️
    Du er en verdig vinner og jeg har stemt på deg! ❤️
    God klem! ❤️

  4. Hei!
    Har nettopp lest i bloggen din, og ble full av beundring for deg. Med alle dine begrensninger klarer du og være positiv og glad. Det gir oss sndre mye og tenke på som klager over småting.
    Gleder meg til og følge deg😍

    Vennlig hilsen

    Grethe Sandnes

  5. Hei, jeg har lest bloggen din nå i en god stund men har ikke skrevet til deg før nå. Jeg setter utrolig pris på innleggene dine, – dine gode dager og mindre gode dager ❤️ Jeg føler med deg i din kamp om nok assistanse og hjelp .
    Jeg håper inderlig du når frem og vinner en velfortjent pris. Lykke til👍

  6. Fantastiske deg❤️Du er bare enestående,og en fantastisk god blogg.Ja,den beste vill jeg påstå.Har lært å sette pris på mange ting pga deg.Har stemt mange ganger på deg,og det skal bli flere.Du e ei fantastisk flott dame😘😘Klemmer fra Irene

  7. Hallais Vivian, du er en verdig vinner og min stemmer går til deg👍Leser innleggene dine og heier på deg.
    Klem på vei i « fineværet «

  8. Tusen takk for at jeg får være din venn ❤️ Dette er den beste bloggen jeg har lest. Jeg oppdaget bloggen din ved en tilfeldighet, og det er jeg veldig glad for. Jeg gleder meg hver dag til jeg kommer hjem fra jobb, og kan lese hva du har skrevet. Det er veldig interessesmt og givende å følge med på ditt liv ❤️ vi står ved din side og heier på deg i både gode og dårlige / vanskelige dager. Jeg håper du vinner, for du er den mest verdige vinneren som tenkes kan. God klem fra meg ❤️

  9. Heier på deg! Bloggen din er en viktig del av opplæringen min og inspirasjon i jobben som assistent for ei med ALS <3 jeg elsker jobben min, og er dypt takknemlig for å få være med på hennes reise!

    1. Så flott å høre 🤍Godt å høre at du ser på det som en givende jobb, håpet er at jeg selv finner assistenter som ser på det på samme måte 🤍

  10. Kjære venn!! Takk for at jeg får være din venn!! Har stemt på deg i kveld ja og heier masse!!! Du er et fantastisk menneske!! Håper du vet det!! Stor klem fra Hege

  11. Jeg er full av beundring av din blogg🥰 Har sagt det før men sier det gjerne igjen, du er fantastisk god til å skrive og formidle❤️ Har stemt på deg opptil flere ganger🤗 Heier på deg Vivian🙏👏

  12. Du imponerer, kvar dag, med kloke ord og pågangsmot! Heiar på deg. Du fortjener verkeleg denne prisen! Heiar deg fram!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *