For en dag!

Categories Blogg

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang, jeg er helt overveldet. Det føles som om jeg har vunnet allerede, for maken til respons har jeg ikke opplevd før. Det renner inn med meldinger og støtteerklæringer, jeg rekker ikke å svare unna før det kommer ti nye. Ja for jeg vil så gjerne svare dere alle, jeg vil så gjerne at dere skal vite hvor mye dere betyr for meg. Men nå måtte jeg gi tapt, skal det bli flere innlegg i dag så må jeg prioritere 🤣

Jeg har prøvd å kontakte VIXEN i dag, for jeg har jo så lyst til å dra. Men på invitasjonen jeg fikk var det bare mulig å kjøpe en billett, min egen. Du syns du ser meg komme trillende alene på prisutdelingen? Ja da hadde VIXEN aldri blitt den samme igjen 🤣Nei jeg må nok ha med meg ledsager, så de får pent lage plass til en til.

Men tror du de har tenkt over at jeg i det hele tatt kommer? Kanskje de tror at siden jeg er syk så orker jeg ikke? Men da tar de skammelig feil, jeg skal ikke gå glipp av denne muligheten om jeg så må bli fraktet inn på båre 😅Ikke vet jeg om lokale er rullestol vennlig heller, mange spørsmål og lite svar. For jeg sendte mail igår men har ikke fått noe svar enda, ikke finner jeg noe nummer å ringe heller.

Jeg er livredd for at billettene blir utsolgt før jeg har rukket å bestille, men jeg kan ikke gjøre noe før jeg får svar. Jeg har så lyst til å rulle opp den røde løperen, jeg har så lyst til å være den første med ALS som kommer på VIXEN. For meg er det en bragd i seg selv, for meg ville det vært stort.

Så dere må gjerne hjelpe meg hvis dere vil, hvem skal jeg kontakte??

Det er ikke bare for meg å bestille billetter, og spesielt ikke når jeg ikke vet noenting. Her må det planlegges, men vi hiver oss gjerne rundt. Det er jo nettopp slike øyeblikk vi lever for. Det er fryktelig dumt at det er kun mulig å kjøpe billett til seg selv, jeg kunne tenkt meg å ta med både gubben og en venninne, men det går ikke. Jeg skjønner jo at det er kapasitet det står på, men nå er jo jeg i en litt spesiell situasjon.

Nei alt jeg kan håpe på er at jeg får svar snart, og kanskje jeg er så heldig at jeg får med meg mine to støttespillere, det hadde vært noe det….

18 kommentarer

18 thoughts on “For en dag!

  1. Pia Tryland står oppført som daglig leder for Vixen. Kanskje hun kan hjelpe. Jobbtelefonen hennes i chili publications er: 952 24 606. Kanskje hun kan hjelpe? ❤️

  2. Du kan prøve å ta kontakt med Astrid Valen-Utvik som er juryleder for Vixen. Etter hva eg har sett er det alltid henne noen spør om det er noe de lurer på. Du kan jo sende henne en melding på Facebook 🙂

  3. Det var da veldig dumt gjort av dem. Ser kokken skrev at han skulle ha med både kjæresten og vet datteren.
    Mener og tror du har gratis inngang siden du er nominert, kjøpebilletten er kanskje til den du vil ha med? I tillegg skal assistenten din vel ha fri inngang siden vedkommende er dine armer og bein, om du skjønner hva jeg mener. Sånn har det i alle falll vært på de arrangementene jeg har vært med på å administrere. Man vet at det kommer en rullestolbruker gjerne med ledsager, disse teller som en (men to plasser) og evt ektefelle er nr to.

    Klart du skal delta. Gleder meg som en unge til se at du får prisen.

    1. Jeg aner ikke hvordan dette fungerer Kristin, derfor håper jeg noen kan svare meg på mail snart. Dette skulle være en enkel sak å løse spør du meg 🤍

    2. Hvis Kokkejævel får med sine, så klart du skal ha med ledsager. Har du ledsagerbevis skal du etter loven ha gratis inngang for en person. Skulle da bare mangle.

  4. Skulle bare mangle at du ikke får gratis billett til ledsager.

    Jeg sendte en e-post til vixen og oppfordret dem til å tildele flere billetter til deg, da det hadde vært helt fantastisk å se deg der. ( håper det er greit)? Vi satser på at du vinner 👍

  5. Gratulerer med nominasjon,Wiviann. Det er så fortjent! Jeg har stemt, og det skal stemmes helt til det ikke går mer.
    Det er klart du skal på vixen, og du skal ha med både dine ekstra ” armer og ben”, mannen din og din venninne. Det må da være det minste de kan gjøre.
    Jeg kjenner jeg blir litt stolt jeg, helt uten å kjenne deg annet enn her fra bloggen. Du har virkelig klart noe stort. Du har satt ALS på kartet. Om du vinner eller ikke, bare at DU er der, er et synlig bevis på at vi som sitter i hjemmene våre har fått med oss noe, vi har fått med oss at det finnes en sykdom som heter als og at den trenger mer oppmerksomhet.
    Du har hjulpet så utrolig mange fler enn bare deg selv ved å dele, og jeg håper du fortsetter som aldri før. Jeg er så glad på dine vegne.
    Lykke, lykke til.
    Klem fra Eva💝

    1. Så mange fine ord Eva, jeg måtte felle en tåre her jeg sitter. Dette betyr så uendelig mye, og ikke bare for meg men for hele familien. Endelig føler jeg at ALS har nådd ut, endelig føler jeg at budskapet mitt om at livet ikke er over FØR det er over har nådd ut til mange. Så tusen takk for at du følger meg Eva, for uten dere hadde ikke dette gått 🤍

  6. Gratulerer så mye! Dette blir spennende! Og jeg er sikker på at dette skal ordne seg…mange som kan hjlpe her ser / leser jeg!
    Lykke til!!

  7. Gratulerer så mykje, Vivian!! Gleder meg med deg! Tusen takk for den spennende bloggen din der du inviterer oss med inn i livet ditt! Så håpar eg du snart får deg ein ny assistent 😘

  8. Håper du får svar ASAP. Og husk: vi er med deg uansett 🧡. Støtter deg og heier på deg. For en viljestyrke du har, står kun respekt av det, og resten av familien din og. Har aldri følgt noen bloggere, du er den første. Det er en ære å lese innleggene her🌟

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *