Jeg har flyttet!

Categories Blogg

For en søndag det har vært, den har vært perfekt fra begynnelse til slutt. Jeg våknet som vanlig av at en liten gutt kom løpende, små barneføtter gikk som trommestikker ned trappa i gangen. Jeg skjønte hva som sto på ferde, her var det bare å få opp øynene og gjøre klar datamaskinen.

Det er ikke alltid like lett å fokusere med øynene på skjermen når man nettopp har våknet, og det var en liten gutt snar med å påpeke. “Nå roter du mamma” sa han mens han klasket seg i hodet, mamma var jo helt tullerusk. Men etterhvert fikk jeg øynene såpass opp at det ble film idag også, det er ingenting som er bedre enn når en liten kropp legger seg tett inntil min, jeg var i himmelen.

Det har jeg faktisk tenkt, for om det finnes en himmel så vil jeg leve for alltid i disse små øyeblikkene sammen med mine kjære. Jeg lå faktisk i senga helt til 12.45 idag, og jeg nøt hvert sekund. Men når jeg sto opp ventet det en overraskelse, for en liten gutt hadde verdens fineste gave på lur. Jeg smeltet helt jeg, tårene og gleden kom på samme tid, han er bare god den gutten. Bare tanken på at små barnehender har tatt seg god tid for å lage dette til mamma er bare fantastisk, jeg elsker disse små gavene gitt fra hjertet.

Verdens fineste gave

 

Idag var dagen, det var på tide å flytte på seg. Ja jeg skulle ikke så langt, men min snille mann hadde ordnet med den nye stolen i vinterhagen. Det var en helt annen mann jeg våknet opp til idag, han hadde fått gnisten tilbake i kroppen. Det er bestandig godt å se, så idag ble min datter glad når hun kom hjem.

For ikke nok med at han ordnet med stolen min, han hadde også endelig hengt opp taklampen som hun har mast om i et halvt år, hun har da vært tålmodig. Så idag er jentene i huset strålende fornøyd, og det er takket være mannen i huset.

Jeg har flyttet fra stua og ut i naturen, det føles ihvertfall sånn ut. Nå kan jeg nyte synet av fuglene i trærne, og solstrålene som danser over fjelltoppene, jeg har fått mitt eget paradis i mitt eget hus. Nå kan jeg veksle mellom to rom, for nå har jeg to stoler som er mulig å sitte i. Men det må jeg si, denne nye stolen er mye bedre enn den gamle, den er en drøm i forhold. Jeg må bare etterlyse mer polstring på armlenene for det fantes ikke, men sittekomforen er mye bedre.

Så her skal jeg sitte til jeg legger meg, det er bare å lukke døren dersom jeg trenger fred. Nei nå nyter jeg livet altså, og jeg gleder meg til skumringen kommer til oss ikveld…

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg har flyttet!

  1. Så hærlig å lese❤️ Egentlig en liten forandring som gir deg masse glede… Kos deg❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *