En gave fra hjertet…

Categories Blogg

Han står der fremfor meg

med små øyne stirrer han på meg.

Små fingre bærer på en hemmelighet

en hemmelighet som mor skal få.

Et lite smil lyser opp rommet

det er nesten som om solen er flyttet inn.

“Jeg er glad i deg, klem fra Isak”

han leser fra kortet han holder i hånden.

Eller later som han kan lese

han har pugget de viktigste ordene.

Jeg kjenner klumpen i halsen vokser

en liten gutt rører ved mitt hjerte.

Med bestemte fingre river han av det blå papiret

prøver å gjemme det så godt han kan.

Der ligger det

han strekker en liten hånd mot meg.

“Hvorfor gråter du mamma”

spør en liten gutt.

“Jo fordi du har gitt meg verdens fineste gave”

En liten gutt smiler så stort

han har nemlig gitt mamma det vakreste som finnes.

For i en liten kropp

er det et stort hjerte…

Verdens fineste gave

Takk til barnehagen som hjalp en liten gutt med et fint kort

2 kommentarer

2 thoughts on “En gave fra hjertet…

  1. Isak har tydeligvis lært seg en av de viktigste tingene her i livet:

    “Den største glede du kan ha,
    Det er å gjøre andre glad.”💛🌻

    Nydelig perlehjerte, og jeg digger fargene han brukte!💚💛🧡💜💙❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *