Jeg har en rikdom mer verdt enn gull 💚

Categories Blogg

Jeg er heldig jeg, alt jeg føler på idag er takknemlighet. Jeg er omgitt av fantastiske venner på alle hold, venner som ikke bryr seg om at jeg sitter i rullestol med en skrøpelig stemme. Venner som alltid stiller ubetinget opp og som er der i både gode og dårlige dager, venner som gir av seg selv uten å forvente noe tilbake. Jeg har en rikdom jeg setter høyest av alt, en rikdom jeg bærer med meg i mitt dype hjerte, jeg er omringet av kjærlighet og omtanke. Venner som på tross av alle mine utfordringer likevel mer enn gjerne vil tilbringe tid sammen med meg, venner som får meg til å le og gråte på samme tid.

Det ble en fantastisk kveld i går. Musikk, bobler i glasset og to venninner som gapskrattet av selv den minste ting, fikk ihvertfall humøret mitt opp. Vi mimret, lo av alle våre tabber gjennom livet, og der og da i det lille øyeblikket var livet perfekt. Vi pratet mye om livet som var, og selvfølgelig er det meg som blir mest uthengt, for det er nemlig meg som har funnet på mest sprell 🤣Ting jeg hadde glemt, eller rettere sagt prøvd å fortrenge, kom frem igjen i går, og herlighet som vi lo.

Hele nabolaget har sikkert hørt oss, boblene gikk fort unna kan du tro, og det var så deilig å glemme alt annet for en liten stund. Kurt Nilsen ble etterhvert byttet ut til fordel for Country, og jentene sang med av full hals, jeg sang med jeg og, men det hørtes ikke. Så bråket som foregikk i går kveld kan ihvertfall ikke jeg få skylden for, endelig kommer denne sykdommen til nytte, og jeg har tenkt å bruke den for alt den er verdt 🤣Så dersom det skjer noe på konserten i kveld, så er det ihvertfall ikke min skyld , nå har jeg endelig en grunn for å slippe unna 🤣

Min datter mente at dersom vi skulle le like mye heeele kvelden så kom hun til å bli sprø, ja det var da synd, for latteren ble ikke mindre utover kvelden, heller tvert imot. Jeg har faktisk ikke sittet ute til det blir mørkt denne sommeren, men igår fikk jeg det ønsket oppfylt. Det ble faktisk for varmt under varmelampa, og det hadde jeg aldri trodd. Lysene som kom på når mørket kom snikende gjorde kvelden både stemningsfull og fin.

Men når musikken ble endret igjen, denne gangen fra Country til Joik, ja da var det virkelig på tide å ta kveld. Så kvelden ble avsluttet med en mektig Joik i bakgrunnen (egentlig var volumet på full guffe) og vi som bøttet innpå de siste dråper med sprudlevann. Men det er ikke over, for ikveld kommer høydepunktet, ikveld er det konsert. Jeg ber en stille bønn om at dette går bra, for med denne trekløveren kan alt skje 🤣…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *