En gledelig kveld…

Categories Blogg

Ååå nå kjenner jeg tårene lure i øyenkroken igjen, for idag var første møte med videregående skole for min datter. Jeg var med i dag, selvfølgelig måtte jeg være med, jeg kunne ikke gå glipp av dette. Det er nok en del sommerfugler i magen på min datter, hun grugleder seg litt. Heldigvis kjenner hun mange som skal begynne på samme skole, og håpet er at hun kommer i klassen med noen av de. Det er godt og trist på samme tid, jeg føler de vokser i fra meg. Gud hvor jeg håper jeg kan få følge henne noen år til, få se hva hun velger videre og hvilken retning hun ender opp med å ta. Lykke til jenta mi, dette klarer du med glans.

Hipp hurra, endelig fredag folkens, er det ikke deilig ? Idag kom venninna mi fra Voss, så idag er vi tre venninner samlet med et mål for øye, å ha en hyggelig jentekveld sammen. Det er ingenting som hjelper mer på humøret enn litt sprudlevann og noen gærne venninner, det er oppskriften på en vellykket kveld. Vi valgte å sette oss ut under tak, jeg har prøvd å lage til en kosekrok der vi kan sitte i ro og mak. Ja det med “ro” var vel å ta litt i, for jeg tror naboene ser på det alt annet enn rolig 🤣Kurt Nilsen sin stemme ruver ut over nabolaget, to damer som synger med av full hals, og den siste damen som holder på å flire seg ihjel av hele situasjonen 🤣

Åååå jeg skulle hatt det sånn hver helg, det er så deilig å slappe av i hverandres selskap, skravle om livet generelt, og ja, klage litt over våre eminente menn 😄Neida, det siste er det lite av, men at vi nyter denne fredagen er det ingen tvil om. Isak ble snurt over at han ikke fikk være med på festlighetene, han ville jo også høre på musikk og drikke “brus”, men når mor sa nei kom underleppen frem, og plutselig var mamma den verste i hele verden .

Men det får jeg heller tåle idag, regner med jeg er tilgitt i morgen, så da får jeg heller være litt upopulær idag. Nå skal vi fortsette kvelden vår utendørs, synge kvelden i møte og nyte kvelden. Så da gjenstår det bare å ønske dere alle en herlig kveld, så håper jeg at gubben bærer meg til sengs utpå kvelden.

Ha en “sprudlende” kveld 😄

2 kommentarer

2 thoughts on “En gledelig kveld…

  1. Nyt kvelden kjære Vivian. Man lever lenge på en slik kveld. Klem fra oss på Stjørdal❤❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *