Jeg har alt…

Categories Blogg

Huset er igjen fylt med barnelatter , et lite hus er igjen fylt med en stor glede.

En glede ingen kan ta fra meg , en glede som fyller hele meg.

Min skjebne er allerede bestemt , tre små bokstaver har frarøvet meg mye.

Men gleden jeg føler på nå har den enda ikke tatt , gleden ved livet er fortsatt sterk.

 

De små gleder kan en sykdom aldri ta , små gleder som er mange nå.

De er kanskje små men likevel er de store , små gleder blir store når de blir mange.

Små gleder som gir meg alt det jeg trenger , jeg har egentlig alt.

For når jeg ser inn i små lykkelige øyner så blir all sorg borte , latter og glede har tatt over et helt hus.

 

Jeg lukker mine øyne , en barnelatter fyller mitt sinn.

Alt jeg trenger er her og nå , i dette øyeblikket lever jeg.

Jeg lever , jeg puster inn lykkelige små øyeblikk.

Mitt hjerte fylles med en varme så stor , en varme som kun er ment for de levende.

 

Alt jeg trenger har jeg inne i et lite hus , kjærligheten får veggene til å vibrere.

Mitt liv er en kamp , men i dette øyeblikket føler jeg bare fred.

En deilig fred som kryper seg sakte innunder huden på meg , fyller meg med en ro av de sjeldne.

Jeg kan kjenne hvordan musklene slipper taket , hvordan pulsen roer seg inni meg.

 

Julen er magisk på så mange måter , men den største magien har du alltid nær.

De små gleder ved livet er de største av alle , magiske og mektige kan de fylle hele deg.

Jeg er heldig som fortsatt får så mange , de kommer til meg som små englefjær.

Alt jeg trenger har jeg enda , jeg lever og det er alt som betyr noe…

1 kommentar

1 thought on “Jeg har alt…

  1. ❤️🌲Beundrer deg Vivian, du evner til å se glede i alt rundt deg. Du har en fantastisk familie rundt deg. Ønsker dere en fortsatt god jul🌲. Ta vare på hverandre🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *