Jeg er tilbake…

Categories Blogg

Endelig! Idag våknet jeg opp uthvilt og uten hodepine, en drømmestart på dagen med andre ord. Energien var tilbake, og det er deilig å kjenne på. Men jeg har ingen planer om å løpe maraton med det første, det får vente til neste uke. Jeg er ihvertfall glad for at formen er stigende, for nå kan jeg igjen planlegge resten av ferien.

Dere er spinnville, jeg har ikke sjekket spleisen på noen dager så jeg fikk sjokk i går. Nesten 40000 kroner er kommet inn, det blir en fin slump igjen etter at sparebanken har trukket sine prosenter. Jeg visste ikke at banken tok noen prosenter, men sånn er det visstnok. Uansett er ferien vår reddet, nå kan vi nyte hotellopphold hele veien. Ordene tusen takk rekker ikke, dere har gitt oss den største gaven.

Jeg måtte også ordne med gave idag, eller rettere sagt en premie. For idag måtte Isak til tannlegen, og da måtte en liten belønning på plass. Men jeg hadde på følelsen at min belønning ikke kunne måle seg med pappaen sin, det er nok ingenting som slår det å få være med pappa på jobb.

Likevel gjorde jeg et forsøk, jeg kjøpte noe jeg vet han har ønsket seg lenge. For litt over tre hundre ble et helt antrekk kjøpt inn, og det ble lagt på mitt soverom til en liten gutt kom hjem. Været har vært nydelig idag, så jeg var snar med å komme meg ut, og jeg satt ute når en liten arbeidsmann kom hjem fra jobb.

Sammen gikk vi inn for å finne belønningen til en tøff liten gutt, og gjett om den falt i smak. Betongbilen ble helt glemt, og jeg tror jaggu meg at min premie gikk av med seieren idag. Fotballdrakt og fotballsko lå og skinte mot en liten gutt idag, og han kunne ikke få det på seg fort nok. Nå mangler vi bare fotballsokker så er gutten klar for kamp, ingen tvil om at storesøster er et forbilde.

 

Det har gått i fotball i hele ettermiddag, og konklusjonen til en liten gutt var at skoene var supergode. Den største gaven en mor kan få er å se sine barn lykkelig, og idag har det virkelig vært lykke i Såtevegen 24. Det er kjekt å kunne gi noe som gleder, og Isak er en takknemlig liten gutt.

Grillet har vi også idag, det er ingenting som er bedre enn grillmat på sommerdager. Dette har virkelig vært en god dag, og jeg er glad for at formen også er tilbake. Resten av kvelden går med til å planlegge ferien, takket være dere kan vi sove i himmelsenger hele veien om vi vil. Jeg roper ut et høyt TUSEN TAKK, vi er dere evig takknemlig…

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Jeg er tilbake…

  1. Så nydelig å høre! Både en flott, liten,ehe stor fotballgutt! Lykke med takknemlige og glade onga!

    Og; ferien og det som følger med e så vel unt; måtte ALT vise sæ fra sin vakreste side.

    ……og vi flagge gjerne vet du når dokker kommer nordover👏

  2. Såååå fortjent med alle bidrag til denne ferien ❤️ Krysser fingrene hardt for at det på alle vis blir en topp opplevelse ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *