Jeg er takknemlig…

Categories Blogg

Plutselig tikker det inn en melding i mørket, det var min kjære. Vi hadde lagt oss begge to på hvert vårt rom, men nå hadde han tydeligvis noe på hjertet.

 

“Du er i BT kjære” og jaggu meg hadde han rett. For de hadde publisert enda et av mine innlegg, og jeg blir like glad hver gang jeg ser ordene mine på trykk. Dere har jo sikkert lest det før, men du kan finne det her om du ikke har lest det.

 

Jeg føler meg bare takknemlig for at ordene mine får oppmerksomhet, da føler jeg at jeg blir litt premiert for den jobben jeg gjør.  De flyr liksom avgårde og får nytt liv, det betyr mye for meg når jeg er i den situasjonen jeg er i. Jeg har fått en ny stemme, og takk for at dere legger merke til den…

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg er takknemlig…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *